Slik det står nå: er følgende strategi rimeligste vei til 5k nivåpoeng neste år/periode? Video - 1 steg Velge vekk måltid på 3 stk flygninger, f eks bonusbillett plus-flygning BGO-OSL - 3 steg 6 stk biofuel fordelt på 3 t/r flygninger (6 x 100 NOK)? - 6 steg
Ja, det må jo være det. Jeg vet ihvertfall ikke om noe billigere måte å skaffe de 6 gjenværende stegene. Får man forresten lov å velge bort måltid BGO-OSL? Det er jo knapt servering der...
Svenske EB guiden har en god oversiktsartikkel over navnebytte og de andre endringene her: Conscious Traveler blir EuroBonus ChangeMakers – så förändras SAS EuroBonus hållbarhetsprogram - Eurobonusguiden.se
Fikk valgt det bort på to lignende strekninger på en kommende flygning på torsdag. Så hvis jeg legger til biofuel, blir det forhåpentligvis tre steg på en dag. Kan spise i loungen, så det føles ikke som noe stort tap å velge bort måltid innenriks Edit: Det står det skal gå an å velge bort måltider i appen, men det fikk jeg ikke til. På laptop gikk det derimot veldig greit. Noen som vet hva jeg gjør feil i appen?
Der kom jaggu stegene her også. 9 steg. Må vente med videoen til 2 september når ny periode har begynt.
Hvad lang tid i forvejen gjorde du det før avgang? Jeg har ikke mulighet: Edit: Ringet SAS og agent 1 påstod at man skal gøre det under 24 timer til avgang. Agent 2 fikset det i bookingen men jeg kan fremdeles ikke se det i app eller på nett. Mine andre bookingen er samme case, ikke muligt at ændre måltider SAS IT er amazing...
Har en premium booking SVG - OSL - EVE. I appen kommer valget om "opt-out from your meal" kun for OSL - EVE, ikke for SVG - OSL. Tenker det gir mening at man ikke kan "opt-out" på korte flyvninger med kun snacks, men derimot på litt lengre flyvninger der man får et slags måltid.
Litt spent på om jeg får steg for leiebil. Hadde bestilt en Polestar i Italia, men da jeg kom til skranken hadde de ikke flere elbiler i samme klasse og ga meg en BMW x2. Poengene kom som normalt for noen dager siden, men ingen ChangeMakers-steg, så er spent på om det styres av bilen man booker eller bilen man faktisk får, om det er sistnevnte blir det jo litt skummelt å belage seg på det for å få stegene man trenger.
Ordnet det på tirsdag, avgang torsdag. Forstod det sånn at det måtte gjøres mer enn 24 timer i forveien, ikke mindre. Gikk forøvrig fint i dag, fått to steg allerede. Kommer like fort som poengene når du lander. Ser dog ikke ut som CC får det med seg, for jeg fikk tilbud om frokost x 2 i dag.