Regner med det er flere som har fått denne: Jeg har link, men litt usikker på om den er knyttet til meg personlig eller om den er generell. Syns ikke tilbudet var veldig bra, men 56.000 poeng for SAS Plus til Beijing, Shanghai eller Chicago er vel kurant.
Trenger ikke noen spesiell link. Dette er en rabattert pris som på alle bonusreiser til disse destinasjonene som bestilles i perioden Bare synd det er fullpris på Biz !
Er det bare jeg som opplever at sidene til sas er trøblete? Får stort sett opp dette på de fleste av destinasjonene i tidsperioden tilbudet gjelder... Vi er ikke i stand til å finne anbefalinger i henhold til ditt søk. Vennligst korriger og forsøk igjen. (66002 [17600])
Ikke mye å skryte av dette, tar man i betrakning at man ikke får poeng på reisen så er tilbudet så dårlig at man kunne tatt trumf å betalt reise i go til HKG å kommet bedre ut en tilbudet. Go: 42 000 +12 500= 54 500 = 3 924kr pluss avgiftene. Plus: 56 000 + 18750 = 5 382 trumf pluss avgifter. Og da får man ikke poeng mot status Fordelen er fleksibiliteten og at barn kost halvparten i poeng.
Tenkte på det. 168000 poeng for alle i Plus er vel forsåvidt ok når det er uten CT. Men jeg er litt bekymret for å bruke vinterferien på bonusreise. Jeg trenger ideelt sett en tur som fisker inn ca 20 000 poeng for å sikre gullkort for hele familien et nytt år. (Om ET går som det skal vel og merke..)
Og DET skaper grunnlaget for definisjonen av flygalskapen her inne: "Det smerter mer å tømme FF-kontoen enn lommeboken" (Med unntak av CT...)
Helt klart, slike tider må brukes til å akkumulere flere poeng! Tross alt, hadde jo vært hyggelig for ungene å være evig-EBG ved en alder av 18 år
Det er jeg helt med på, men har fått signaler om at jeg har begynt å strekke strikken for langt her.. Vi er "aldri" hjemme lenger, har 3 longhaul med ET, rundreise i Norge med 7 stk i familien, en tur til Trondheim og en tur til Svalbard er booket. Dette er alt i løpet av ca 6 mnd.. I tillegg til både mine og min kones reiser i forbindelse med jobb..
Med tanke på at SAS Plus long haul er relativt høyt priset om dagen (er i alle fall mitt inntrykk) synes jeg egentlig 56k i SAS Plus er innafor. Skulle gjerne tatt en tur til Chicago hadde ikke reisekalenderen min begynt å bli så full at det er dårlig med feriedager, samt at EB-poengene egentlig er øremerket F-tur til Rio...
Her i huset blir det maks to Longhaul med hele familie og to turer til Spania. Og ca to turer til Drammen. Så er overlykkelig om jeg kan ta to MR turer i året. Og ikke minst F tur. Ingen av oss flyr i forbindelse med jobb. I vinterferien vil hun til Sri Lanka så satser på to på poeng og tobetalt med Tyrkish i C og da klarer jeg meg med en MR neste periode. Syns tre turer med ET er i overkant, men det blir vel godt med poeng av slik.
Hvis du verdsette poengene til 10øre( halvparten av verdien om du bruker de til oppgradering) og ikke trenger status poeng så blir det samme pris omtrent som om du kjøper plus direkte. Og som sagt fordelen blir fleksibiliteten og halv pris på barn.
I overkant? Påskeferie, sommerferie og høstferie.. Forskjellige destinasjoner hver gang, en tur bare meg og kona. Synes dette er innafor jeg.
Du er ikke veldig langt unna i alle fall. Billigste billettene jeg finner fra OSL til ORD er på rundt 7200,- rundt 8k til SHA g PEK, men da selvfølgelig uten felksibilitet.
Jo der var inna for, det var jo fordelt over nesten "hele reiseåret", når du strekker det helt i ytterkantene av 6-7mnd og ungene er med på to av turene så er het ikke så galt.
Da kan du spørre deg selv, ville du betalt 1700kr for å oppgradere fra plus til C (Omtrent prisen av serveringen du får). Hvis svaret er ja og kontoen ikke bugner av poeng så spart disse poengene og kjøp billett i plus. 1700kr = 10øre poenget X minste bud -ekstra poeng for ny klasse. Dersom ønsket var C så betyr også dette at en oppgradering på poeng billett kun skjer i gate(siste mann ut i forhold til plusgrade), budet blir da 25 000 per vei kontra 17 000, siden du da også ikke får poeng etter den nye klasen.