Eurobonus 2.0

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

1. Twin Otter

Twin Otter Airport Collector

Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hva er fordelene med å ha Quintessentially Lifestyle Concierge Service? Hva kan det brukes til?

2. Zzzindre

Zzzindre Zzzzzzzzz...

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    For å sitere nettsidene deres: "The General Membership grants you access to the AskQ concierge team available 24 hours a day, 365 days a year for restaurant and club bookings, travel arrangements and other such requests."

Jeg antar at medlemskapet som tilbys er den laveste "tieren" Quintessentially har, altså General. Har forøvrig ingen personlig erfaring med denne tjenesten.

3. SpotOn

SpotOn Nytt Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Gröna Lund var en egen e-post som kom, og jeg la ikke merke til noen kobling mot goodie-bag'en.

4. SpotOn

SpotOn Nytt Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Må korrigere meg selv her... Jeg har ikke kinobilletter listet som et av alternativene jeg kan velge. Så der skiller kanskje Sverige seg ut?

5. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen kinobilletter her heller..

Men må si jeg liker den nye "diamond"-siden.. Virker som om EBD kommer til å være hakket mer eksklusivt enn EBG after all..

6. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Artikkelen er oppdatert ang. kinobilletter. Håper ingen er skuffet over at norske medlemmer ikke tilbys dette :D

7. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg er helt knust. Har sett på kinoprogram og lagt planer i hele dag :(

Bjørn Helge and Henning like this.
  8. flyalot

flyalot Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jepp, det kom i posten idag. Sort/hvit smartpass tag og bagasjetagger i samme fargestil.

9. andyp

andyp Medlem

Likes mottatt:
    83
    Bonuspoeng:
    18
    Hvis man allerede har Amex Plat, hva gir denne Concierge tjenesten deg som Amex ikke gir? Ser på forsiden at den er priset nokså høyt, men vet vi hvilket nivå som er inkludert?

10. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Nå har jeg ikke prøvd denne, men Amex sin tjeneste er noe treg og de har ikke åpent 24/7. Ber du de gjøre noe tar det fort en dag eller to før de har utført det du ba om, og de klarer ikke å skaffe billetter til steder det er utsolgt.

Med andre ord; er det noe som haster bør du gjøre det selv i stedet for å stole på Amex sin concierge tjeneste.

På 2 år har jeg bare brukt de to ganger.. en gang for en bordreservasjon i Liege og en gang for å få billetter til en konsert i Oslo (som jeg godt kunne ha gjort selv i stedet).

11. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Spørsmålet nå er: Vil giverkontoen beholde grunnpoengene (som non-redeemable points) for opptjening av høyere status?

12. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Vel.. Spørsmålet er om giverkontoen beholder inntjeningen selv om alle poeng blir overført :)

13. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Høres bra ut.. Tenkte kanskje de tok en spansk en (les: Qatar?!) hvor du mister opptjeningen av statuspoeng på din egen konto om poengene skal overføres til familiekonto..

14. Norfindir

Norfindir Senior Medlem

Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    at Diamant får gaver er jo kjent, men det finnes også gold.flysas.com og silver.flysas.com så det blir gaver i andre valører også ;)

bth-tos and Henning like this.
  15. mcleif

mcleif Nytt Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Noen som vet om jeg kan registrere svigers sine EB kort til min familiekonto?

16. eriklindoe

eriklindoe Nytt Medlem

Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Jeg har fått et gullkort av en diamant, på dette står det at det går ut mars 2015. Jeg fikk dette i Mai 2014 og opptjeningsperioden min begynner i Januar. Ut ifra hva jeg har lest her så burde vel det gullkortet vært gyldig lenger? Eller får jeg fornyet det når den nye perioden min begynner?

17. Bettan

Bettan Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Logget meg inn på gold.flysas.com tidligere i uka, hvor det var en fane for valg av gave, uten at jeg kunne velge noe foreløpig.
    Logget meg inn igjen igår, og da var denne borte, så det er mulig de har ombestemt seg angående oss usle gullmedlemmer :p

18. Cecilie

Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

Likes mottatt:
    2,365
    Bonuspoeng:
    113
    "Another benefit of Diamond membership is that you can also attend special events during the year. Don't miss the upcoming event in Stockholm [...] the Dolly Parton concert at Ericsson Globe on July 11!"

SASDC8 liker dette
  19. SpotOn

SpotOn Nytt Medlem

Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    8
    Og da er tydeligvis alle hodetelefoner i Diamond-goodiebag'en delt ut. Ny valgmulighet er årskort på tusenfryd.

20. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk hele tre brev og seks Diamond bagasje tags i posten i dag :) Raskt levert med tanke på at jeg passerte 100000 poeng forrige fredag. Venter ennå på det siste kortet i Diamond påkledning, men DNB er vel noe tregere. Da er det bare å finne ut hvem som fortjener et gullkort da ;p

Del denne siden