God morgen fra LH865, en Airbus A320neo, som akkurat nå står ved gate på OSL og snart skal ta meg til Frankfurt. Brukte årets CT på ferietur til USA hvor det blir roadtrip i områdene nevnt i trådtittelen. For akkurat to uker siden fikk jeg booket om fra OS business til sete 1A på LH450, en 747-8i som går direkte fra FRA til LAX. Dette blir min første tur med LH F og ville naturligvis maksimalisere tiden i FCT i Frankfurt. Vil prøve å opptatere tråden fortløpende, med lugubre moteller langs PCH, flott natur i Yosemite og diverse annet. Er så imponert over kvaliteten på reisebrevene som blir postet her så for mange blir dette sikkert en nedtur men vi lar det dtå til likevel. Håper noen likevel vil være med hallingen på tur.
Dette blir bra! som nevnt over krysser vi fingrene for at bonusgudene er med deg og det blir bussgate
Avsluttet forrige post med gnagsår og gnagsår ble det. Eller hvertfall vannblemmer. Men hvem sier at råkkestjerne ikke kan fly i joggesko? Penskoa ble pakket bort på badet. Fikk med meg to gakkgakker i sølv. Badekaret var opptatt så det ble bare dusj. Først gang jeg dusjer på flyplass, men oppdaget umiddelbart at det er undervurdert. Frister til gjentakelse.
Takker. Har nå spist litt, drukket boblevann og fått sendt avgårde et par eposter som burde ha vært sendt allerede for 14 dager siden. Men det er enda lenge til snøen kommer... Klokka er jo passert 10:30 og jeg fikk akkurat levert oppgradert boardingkort. Så må vel bytte ut boblevannet med boblevin nå hvert øyeblikk.
https://www.google.no/maps/place/Da...db606a5!8m2!3d36.2210689!4d-116.7255878?hl=en Vil du ha flere tips er det fint om du gir en mer detaljert reiserute. Hwy 395 som du kommer inn på i Lee Vining når du kommer ut fra Yosemite (formoder at du kjører østover) er forøvrig en av mine favorittveier. Utmerket standard og lite trafikk, jeg simpelten elsker å cruise på den veien med 1700ish ccm mellom beina.
Skal kjøre delvis samme rute selv i slutten av september (LA - SFO - Yosemite - Vegas - Palm Springs - LA), riktig god tur! Roadking, tips gjerne om god rute! Skal overnatte i Mammoth Lakes området.
Har du tid og kondis kan en tur til toppen av Half Dome anbefales. Drøy, men fantastisk flott tur. Anbefaler å starte grytidlig for å slippe å gå i kø.