Jeg er meget fornøyd med 2 x JAL + 2 x Cathay (inkl A350), men er det noen som har sluppet unna Alitalia på utreisen?
Beklager, folkens, men Europa-Japan i business-klasse til under 6000,- T/R er en FANTASTISK pris, bonuspoeng eller ei.
Kraftig utvidet påskeferie for hele familien til Korea bestilt @Baldrick , takk for at du postet! Så får vi håpe at den står. EDIT: Asiana ut Korean Air tilbake
Skulle gjerne dratt til Seoul, Jakarta eller Kuala Lumpur. Noen som har funnet en 1-5 dagers tur til et av de stedene med Star Alliance minst en vei? Evnt. en 7-dagers tur.
Noen har unger å bekymre seg for. Andre fri fra jobb. Og så er det dem som er riktig uheldig og har begge
Ser det er en salig blanding av *A, SkyTeam og OneWorld i en og samme reise. Hvordan er dette mulig og er det en gjennomgående billett? Tenker på rettigheter ved forsinkelse og evt missed connections
Ser for meg Insideflyer julebordet nå.....maten står kald og urørt på bordet, vinglassene er smekk fulle, alle sitter med nesen ned i mobilen for å booke en eller tre billige C-klasse turer
Da ble det INC på meg og @Ursa i mars, 11.324 for reise med Asiana på tur og Alitalia på retur. 200% med Asiana i C-klasse