Høres riktig ut det. Pågående navnebytte så mismatch mellom EB-profil og billett, og da ble det noe krøll. Har også noen poeng som ikke har kommet på plass grunnet dette, tipper jeg.
Torsdag, og en bekymring mindre å tenke på nå etter som 20.000 statuspoengene kom inn på min konto. Det betyr at jeg nå må fly inn 15.751 poeng for å oppnå gull før 31 Mai. Neste reise er med SAS Plus til Bangkok og med det så sanker jeg inn 18.186 poeng. Da ender jeg godt over 45.000 poeng. Så da er det bare ei runde igjen etter dette så er jeg i mål
God kveld/natt fra CGK. Qatar har fortsatt gjestelounge hos Garuda, og den leverer fortsatt på ett meget svakt nivå når det kommer til mat og drikke. Var en kjapp tur innom men endte opp på pizzahut;
God kveld frå Sunnfjord. Travle dagar med mykje jobbing både med eigen forretning og jobb, men no er det heldigvis berre sjarmørettappen på eigenbissnissen som gjenstår denne veka. Kjekt å sjå du får nye godveiret her vestpå, @indahla. Det kløøøøør i bookingfingeren min. Hjelp det å smøre seg inn med noko?
Har hørt om ‘sjansebillett’, men det er mange år siden. Tenkte du refererte til ID tickets som standby