Er det tirsdag hjemme?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 17. febr 2026.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,091
    Bonuspoeng:
    183
    Vinterferie i Florida er rett og slett helt topp. Kombinasjonen av god mat, herlig stemning og deilig varme gjør disse turene til en garantert suksess. Key West leverer som alltid, og vi oppdager fortsatt nye skjulte perler, denne gangen den kubanske restauranten El Siboney.
    IMG_6445.jpeg
    IMG_6432.jpeg
    IMG_6457.jpeg

Ha en strålende tirsdag alle bonusnisser:)

EndreD, Earl, OttoL and 12 others like this.
  2. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    4,290
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Dubai. Dag 3 og allerede aklimatisert til Dubai tid. Se om jeg får vekket gjengen for litt frokost snart. Gidder ikke å stresse da vi kun skal ha Resort dag, men gidder heller ikke å være ute på stranda kl. 12...

God tirsdag til alle dere! :)

EndreD, Earl, Maggie and 8 others like this.
  3. Fly med oss

Fly med oss Stockholm

Likes mottatt:
    3,139
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag fra Taipei, og godt nytt år - det er visst hestens år denne gangen. Taipeis gater er nesten tomme, og de få menneskene vi ser er i veldig godt humør.

Om et par timer tar vi toget til østkysten hvor vi skal bo tre netter på et stort hot spring-hotell :cool:

EndreD, Earl, Maggie and 9 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    77,602
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdags morgen!
    Første kaffekopp har gått ned på høykant, og varmen er skrudd på i bilen. Snart avgårde til jobb, med en pitstop på treningsrommet.

Og siden folk er på vinterferie så er det nok litt mindre trafikk. Deilig!

Ha en fin en!

Fly med oss, EndreD, Earl and 9 others like this.
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    13,127
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra toget. Litt kontorering, i morgen går turen til Bodø for å se Inter sammen med et par hundre andre likesinnede. Som forventet var ikke denne veldig pakket med tekst
    upload_2026-2-17_8-30-44.png

Ha det kjekt :)

6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,314
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.
    Trenger litt fred og ro for å gjøre en oppgave, og da sitter jeg heller på mitt eget lille kontor enn å sykle til jobben for å finne et lite møterom og okkupere det hele dagen.
    La merke til en liten endring på en flygning til IAD, kun 10 minutter, men det ledet til at jeg kunne rebooke hele turen. Nå blir det mandag-lørdag heller enn torsdag-søndag i påska. Får litt mer tid på bakken til å se på de forskjellige ting som byen har å by på. Synes det er ganske raust å få lov å endre såpass basert på en så liten endring.
    Må revurdere hotellvalget, for i byen blir det fort veldig dyrt dersom man også ønsker å parkere. Arvingen vil kun mangle 1500 nivåpoeng for å få gull etter denne turen pluss en tur til Nederand. Tenker vi får bestille hotellet via SAS for å få de nivåpoenegne i hans navn og da er han gull for første gang og det omtrent 5 uker inn i opptjeningsperioden, så han vil få glede av det i over 2 år.

Ha en finfin tirsdag :)

EndreD, Earl, Maggie and 7 others like this.
  7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,011
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Influensaen slår tilbake! Tredje dag hjemme fra jobb, etter jeg trodde jeg var frisk forrige uke… Knasker Tylenol, paracet og inhalerer Otrivin til frokost, lunch og middag. Satser på å bli frisk til vinterferien neste uke, ihvertfall. Ha en bedre en!

EndreD, Earl, Maggie and 7 others like this.
  8. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,562
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen til hele gjengen.

Min avgang i innværende selskap er annonsert, bare et par uker igjen før man tar en sabatical/ferie. Det kom litt raskere på enn ventet, ihvertfall avklaring, så må se om man kan komme seg noe sted i verden.

Ellers, lett snødryss i hovedstaden, men ser ut til å kunne bli opplett og finere utover. Heller ikke katastrofekaldt. Bare 12 dager til vår. Tenker at vi gjør som i Kina, kalender sier vår, da er det vår, orker ikke mer vinter.

Ønsker dere alle en god tirsdag!

Fly med oss, EndreD, Earl and 7 others like this.
  9. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,562
    Bonuspoeng:
    183
    Skal man slå sammen tråder for de som kan drive med slikt?

Fly med oss and Nordlands like this.
  10. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,974
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Har levert Eks-forloveden på sine to trimpartier så endelig tid til IF. Savner skoleferiene, det er ikke det samme å kunne dra på ferie når som helst på året!

To dager til Helsinki. Prøver et nytt Radisson hotell denne gangen, RB Aleksanteri. Har reservert bord på Restaurant Saaga rett rundt hjørnet som en litt forsinket bursdsgstreat. Er det forresten noen som har erfaring med Uber fra flyplassen og inn til byen? Lett å finne hverandre, og nok sjåfører kl 21?

Ha en fin tirsdag, alle IF-ere!

Fly med oss, EndreD, Earl and 3 others like this.
  11. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,542
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hjemmekontoret med full snøkave utenfor vinduet. Deilig stille og fredelig her inne da kidsa dro til bestemor på besøk. Ser at jeg i natt har fått det 10 steget på conscious traveler, men ingen nivåpoeng har dukket opp enda. Får vente litt til før en evt begynner å mase.

Fin tirsdag

12. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    46,545
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Madrid. Klassefrokost;

IMG_8563.jpeg

Upsaker, Fly med oss, EndreD and 10 others like this.
  13. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,469
    Bonuspoeng:
    293
    Done.

rimitone liker dette
  14. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,616
    Bonuspoeng:
    183
    Det var bare én ekte tirsdagstråd, og det er ikke denne ;)

men nå er jeg være ferdig med å være en pedantisk kjiping som synes det er OK at disse trådene både postes når det faktisk er den dagen man sier, og at det går litt på rundgang.

rimitone, NoLimit, Eddie47 and 3 others like this.
  15. ccurrahee

ccurrahee Jobber med detta gullkortet da….

Likes mottatt:
    39,790
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag :)

T-2 til København og T-3 til sol

EndreD and Earl like this.
  16. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,239
    Bonuspoeng:
    293
    Air Baltic slutter ikke å imponere. Bare knappe 90 minutter flight OSL-RIX.

Likevel, kald champagne før avgang fra OSL (Heidsieck Monopole), en 3 retters meny med varm hovedrett, og 7 viner, div sprit, øl og mineralvann. Samt selvsagt Riga Balzams :D

God resten av flydagen, alle! Avgang her nå.

20260217_194645.jpg

20260217_194508.jpg

rimitone, Upsaker, Wiolenze and 6 others like this.

Del denne siden