Er det ingen som synes tirsdagen er noe snakke om? Vårgjevndøgn og greier ....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 20. mars 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,668
    Likes mottatt:
    888,007
    Bonuspoeng:
    293
    God dag alle på denne tirsdagen!
    Klarte ikke å holde fingeren borte fra bookingknappen lenger ....
    På "My trips" står det at det er 2 mnd og 5 dager til SK2861 og SK925

    Noe å glede seg til ... vårluft i Washington DC...

    Ha en fin dag!
     
    SAJblue, holmen, ArthurDent and 6 others like this.
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,478
    Likes mottatt:
    18,806
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå SK358, og gratulerer med våren!

    Her er ein på veg til Fly&Øl i Trondheim i morgon etter ein travel dag. Men den som stressar for å nå noko godt, stressar ikkje forgjeves.

    Ha ein strålande dag alle sammen!
     
  3. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,414
    Likes mottatt:
    10,801
    Bonuspoeng:
    183
    Og ettermiddagshilsen fra T-banen på vei fra jobb.
    Hadde helt oversett at det er vårjevndøgn, så det var bra med en påminnelse. Dette må jo feires, må vite! Får svinge innom polet og plukke opp en god øl, tror jeg...

    Teller forøvrig ned til debut i F neste uke, det gledes!

    Nyt hvert et vårtegn, folkens!
     
    indahla, ArthurDent and Kristian like this.
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,986
    Likes mottatt:
    42,341
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag frå Aust-Finnmark!

    Våren står nærmast og bankar på døra her i nord, åtte minusgrader og sol frå skyfri himmel i dag :)

    Til helga stiller vi klokka over til sommartid :)

    Ha ein fin dag!
     
    ArthurDent liker dette
  5. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,535
    Likes mottatt:
    2,628
    Bonuspoeng:
    113
    16 dager til neste flytur. OSL-EWR..
    Fullt fokus på jobbing nå frem til påskeferien etter påske.
     
    Kristian and ArthurDent like this.
  6. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    3,071
    Likes mottatt:
    13,739
    Bonuspoeng:
    183
    To dager til neste tur her.

    Dessverre bare en kjedelig transport-etappe opp til Bodø for å være hundepasser.
     
    Kristian and ArthurDent like this.
  7. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,721
    Likes mottatt:
    6,039
    Bonuspoeng:
    183
    God vårstemning her sør. Det tines, det gledes. Hadde årets første lille feltarbeid med båt i dag ( 23.5 ft Alu båt m/ 250 hk) ..... med riktig «vær- og føreforhold» er det ikke vanskelig å bli «airborn» med den farkosten :p Skal kjøre bil til Vestfold i morgen, og så blir siste innsamling på torsdag på vei til Vestlandet. Påsken feires vest i havet. Setter bilen igjen til avkommet, og flyr tilbake til KRS den 2. Så blir det (så vidt jeg vet) ikke noe fly før i slutten av April.. Da skal jeg til gjengjeld hale meg noen trumfkroner på fly og Radisson bonus på hotell. Et balansert vårjevndøgn til alle!
     
    Kristian liker dette
  8. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    7,477
    Likes mottatt:
    24,424
    Bonuspoeng:
    293
    God aften fra WF313 fra TRF til CPH. 2 dager i kongens by venter.

    Ha en fortreffelig kveld alle sammen!
     
    Kristian and jgroneng like this.
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,822
    Likes mottatt:
    79,693
    Bonuspoeng:
    293
    Eftan fra hovedstaden!
    Travel dag på jobb, men nå har jeg endelig muligheten til å tråle meg gjennom endeløse betraktninger om SQ F. Føler jeg snart er den eneste på forumet som ikke har booket SQ F?
    Trenger noen flere feriedager, tror jeg. For det er planlagt tur på de fleste av de jeg har i 2018 allerede.

    Littu under en måned til neste flytur, og jeg gleder meg til å se snøen forsvinne innen den tid. (Krysser fingrene..)

    God aften ønskes til alle forumister!
     
    Eddie47, SAJblue and Kristian like this.

Del denne siden