God dag alle på denne tirsdagen! Klarte ikke å holde fingeren borte fra bookingknappen lenger .... På "My trips" står det at det er 2 mnd og 5 dager til SK2861 og SK925 Noe å glede seg til ... vårluft i Washington DC... Ha en fin dag!
God ettermiddag frå SK358, og gratulerer med våren! Her er ein på veg til Fly&Øl i Trondheim i morgon etter ein travel dag. Men den som stressar for å nå noko godt, stressar ikkje forgjeves. Ha ein strålande dag alle sammen!
Og ettermiddagshilsen fra T-banen på vei fra jobb. Hadde helt oversett at det er vårjevndøgn, så det var bra med en påminnelse. Dette må jo feires, må vite! Får svinge innom polet og plukke opp en god øl, tror jeg... Teller forøvrig ned til debut i F neste uke, det gledes! Nyt hvert et vårtegn, folkens!
God ettermiddag frå Aust-Finnmark! Våren står nærmast og bankar på døra her i nord, åtte minusgrader og sol frå skyfri himmel i dag Til helga stiller vi klokka over til sommartid Ha ein fin dag!
To dager til neste tur her. Dessverre bare en kjedelig transport-etappe opp til Bodø for å være hundepasser.
God vårstemning her sør. Det tines, det gledes. Hadde årets første lille feltarbeid med båt i dag ( 23.5 ft Alu båt m/ 250 hk) ..... med riktig «vær- og føreforhold» er det ikke vanskelig å bli «airborn» med den farkosten Skal kjøre bil til Vestfold i morgen, og så blir siste innsamling på torsdag på vei til Vestlandet. Påsken feires vest i havet. Setter bilen igjen til avkommet, og flyr tilbake til KRS den 2. Så blir det (så vidt jeg vet) ikke noe fly før i slutten av April.. Da skal jeg til gjengjeld hale meg noen trumfkroner på fly og Radisson bonus på hotell. Et balansert vårjevndøgn til alle!
God aften fra WF313 fra TRF til CPH. 2 dager i kongens by venter. Ha en fortreffelig kveld alle sammen!
Eftan fra hovedstaden! Travel dag på jobb, men nå har jeg endelig muligheten til å tråle meg gjennom endeløse betraktninger om SQ F. Føler jeg snart er den eneste på forumet som ikke har booket SQ F? Trenger noen flere feriedager, tror jeg. For det er planlagt tur på de fleste av de jeg har i 2018 allerede. Littu under en måned til neste flytur, og jeg gleder meg til å se snøen forsvinne innen den tid. (Krysser fingrene..) God aften ønskes til alle forumister!