Kom hjem fra England en tur på fredag natt/lørdag morgen, siste reise med BA. Hyggelig med Club Europe, blid purser og vertinne som var flinke og aktive. Middagen (tagine, torsk, eller kyllingsalat) var ok, men desserten var nydelig. Jeg er ingen IPA mann men er teit BA fan nok til å velge Speedbird IPAen når jeg får mulighet, kun basert på design
Kanskje best av alt er vel Cathay Pacific loungen på LHR T3, med deres noodle made-to-order bar. Veldig god Eton mess hadde de også, anbefaler alle å ta turen hit eller til Qantas loungen.
Dessverre har BA prestert å miste den ene kofferten min. Dette var også en unikt full koffert med et lite lass av verdisaker, såpass at jeg for en gangs skyld hadde kjøpt ekstra wrapping for maks beskyttelse. Og at den da forsvinner er jo helt sinnsykt. Lang natt uten noen tilstede på flyplassen så det ble mye styr med skjemaer og forsikringssjekker. Nå har det snart gått 48 timer og jeg har ikke hørt et pip. Luggage handleren til BA hadde heller ikke stort å komme med over tlf så her blir det vel bare å vente.
Heldigvis var turen betalt med BA Premium Amexen som har en raus forsinket bagasje forsikring. Er jeg heldig får jeg omsider tilbake kofferten og får samtidig god kompensasjon i form av litt innkjøp. Men jeg skulle gjerne bare sluppet stresset. Det ble en slik helg dette, altså, med fortsettelse i morgen når telefonlinjene åpner igjen.
View attachment 180952
View attachment 180954
View attachment 180947
View attachment 180951
Vis alt...