Tar sjansen på å starte fredagstråden selv om det fortsatt er torsdag her. Junior er fortsatt sulten så må ha en liten matbit før vi slokner for kvelden. Ellers var det topp service fra Air France sin side. Setet var litt i trangeste laget etter min smak, men fungerte greit. Litt bilder fra serveringen. Nydelig hovedrett og dessert. Resten var litt meh. Amuse bouche og ostesnacks Foretter. Disse var ikke helt det store Hovedrettene var nydelige. Noe av det beste jeg har fått i luften. is og kake til dessert. Jeg bad om en cognac, og da insisterte de på at jeg måtte smake calvadosen og Armagnac-en også… Pre landing meal. Ingen højdare.
God morgen fra OSL, nærmere bestemt F14. Vi tilbyr bare ett bilde. Det er til gjengjeld av maskinen vi skal opp i luften med. Ha en fin fredag!
God morgen fra Madrid, hjemreise via MUC om litt Ser ut for å bli kort helg, utreise mot Lisaboa søndag. Får se om det blir via eller direkte med TAP God helg folkens
God morgen fra Hellas! Bare en drøy uke igjen av ferien. Det er meldt behagelige 35 grader her i dag, så det blir vel å plaske litt i sjøen og holde væskebalansen oppe og malariamyggen unna på en gang. Godt det er helg
God formiddag fra hjemmekontoret. Jobber litt, og booker om helgens tur samtidig. Fikk mail fra TAP om at det er streik hos Menzies i helgen, så det er fare for "disruptions". Det gidder jeg ikke, så jeg har avbestilt fly med TAP, og gjort om på hele helgeplanen. Opprinnelig skulle jeg fly til BCN i dag, TAP via LIS til AMS i morgen, og så hjem fra AMS på mandag. Jeg skal på konsert i Utrecht på søndag, og for å være sikker på at jeg rekker den, så flyr jeg rett til AMS i dag i stedet for "omveien" via BCN. Mindre fly, men det får så være. Musikk på full guffe er en fordel med hjemmekontor. Og bedre kaffe enn det som lages i maskinen på bortekontoret. Men jeg må lage lunsj selv. Det trekker ned. Ha en fin en!
God fredag fra kontoret. Her gledes det til en kort arbeidsdag. De få av oss som har dukket opp her synes nemlig at vi fortjener en påskjønnelse, så det blir en tidlig avgang til utepilsing. Sol og sommer må utnyttes når de er her! Ha en flott fredag!
God føremiddag frå Sunnfjord. Ny dag med handverkarar i heimen og lite flynytt. Helsikkes greier. Eg vil reise langt og elevert til varmare strok.
Sein start på arbeidsdagen, så må nok kompensere med å gå tidlig hjem. Amex har kikket i krystallkulen og spander på meg snaue 10k i "standard points adjustment". Har ikke finregnet, men ligner på det de tøyset bort i mai. K
På tirsdag manglet det 4kr på en ny CT, så gikk jeg en tur på polet og vips så kom det en ny CT i dag! Den går ut 31.12.26 så jeg trenger ikke stresse med den enda, verre med den som går ut om vel 4 mnd. Kor ska vi reise hen? Her på solkysten avd strilelandet er litt grått og litt yr i luften, men du verden så godt det er å komme på hytten etter en travel uke. Godt det er helg
Kan jeg spørre hvor hytten er? Er vi på Sotra et sted? Selv om jeg er oslogutt var jeg i området på sommern som barn.
Hytten er på den «Den grøne øya» Den vakre og frodige naturen i kommunen har gitt Radøy tilnamnet - Den grøne øya. ...
God fredagskveld fra hovedstaden. Solen tittet frem utover dagen så egentlig burde man ha gått hjem tidlig, men istedenfor måtte man sitte i møter frem til kl. 17. Litt sent før en frihelg, men men ikke mye å gjøre noe med når det oppstår litt rot og kaos som må tas tak i før helgen. Ekstra godt å komme hjem i sofaen og lete etter litt flybilletter etter lang arbeidsdag! God helg folkens
Fredagen er på hell nå, og jeg innser at jeg ikke klarere å havne på rundt tall her Ankom MOL kl 0830 i dag og fikk satt fra oss bagasjen på hotellet, før vi la ut på tur. Moldemarka overrasker positivt Ble en fin fin rundtur Fikk klokket inn 21 svarte stolper og ett ekspedisjonskart på den turen, pluss masse skritt og etasjer Blir vel ikke lenge før rullegardinen går ned her.