God kveld fra NYC. Dagen startet med vaffel og kaffe i sjømannskirken, før det ble en del shopping for jentene med far på slep. Digg med en pust i bakken i loungen på hotellet. Før det ble en tur ut i byen igjen. Ha en fin søndag alle bonusnisser
God kveld fra Anaheim hvor det ble Disneyland for alle penga(ja de er flinke til å lure pengene ut av deg i den parken) men alt i alt så har det vært veldig bra. Kjemper for å holde meg våken her:
God formiddag fra Porsgrunn. Tidlig telefon til SAS i dag. Ser det er sluppet billetter med gullprikk, på TRF-CPH t/r. Både vanlig og Plus billett. Dette hadde passet midt i blinken for oss som bor i Grenland, slipper inn til OSL, og sparer tre timers venting i CPH på vei hjem fra IAD i sommer. Engelsktalende dame kunne ikke hjelpe med noe annet enn å opplyse om at endring ville koste 750 per pax. Hun fant kun eco på de nevnte flyvningene, og fikk da ikke til å bytte OSL-CPH til TRF-CPH. Får ringe litt senere- agentrulett er bestandig gøy.-not Ha en lettvinn dag
God morgen fra solkysten..litt kjølig her i dag -13 og det knirker i snøen. Sitter og ser på «Flipp Klipp» med «snart 8» hvor han prøver å lære morfar hvordan Fortnight fungerer .. utrolig hvor engasjert han blir av å se to stykker spille dataspill på TV .. Du verden..
God morgen fra kontoret i KSA. Siste arbeidsuke her har startet, før turen går hjem til Norge for en ukes tid. Må få bestilt returen 2. mars hit snart. Blir nok sannsynligvis Turkish på den turen også. Veldig kjedelig å fly samme rute hver gang, men de er uslåelig både på flytider og pris. Ha en finfin dag!
God morgon frå Aust-Finnmark! Det er vinterleg og fint ute, ikkje strålande sol, men likevel ålreit. Ein litt sløv start på dagen så langt, men det blir nok ein tur ut i 'skogen' snart, her frå gårsdagen: Ha ein knallfin sundag, godtfolk!
God midt på dagen fra Krabi, Idag er det bassengtjeneste etter at ungen sannsynligvis har spist noe han ikke tålte og føler seg litt slapp etter en natt med oppkast. Men, vi koser oss uten sand mellom tærne også.
God morgen, her hjemme er det faktisk blitt søndag. Kaffekoppen er tom, så nå må jeg kanskje stå opp snart. Hunden er ivrig på en tur ut, han vet ikke at det er skikkelig kaldt. Så det blir nok brukt mer tid på å kle på oss enn å være ute. Håper alle har en fin dag!
God morgon frå Sunnfjord. Fint og kaldt ute. Då hjelp det å fyre godt inne, og at det no berre er 99 dagar att til neste flytur i appen. Fyrst må det arbeidast hardt. Konsulentoppdrag leverer ikkje seg sjølv. Og flybillettar finn ikkje seg sjølv. Jammen er det tamt med varsel frå Awardfares om dagen.
Satt junior og meg selv på nødutgang hos SAS. Selv liker jeg midtgangen, og han vindu. Tok det gamle, lure-trikset. Satt meg selv på midtsete (som EBG). Hadde absolutt ingen planer om å sitte der, men jr synes det er helt ok å være der. Endte med at vi fikk, som planen var, tomt sete ved siden av mitt egentlige sete (E) på nødutgangsraden. Jr og jeg hadde allerede byttet, og han fikk en hyggelig forespørsel fra irsk crew (Connect) om å sitte i det tomme vindusetet (F) istedet for E siden de alltid trenger noen til å betjene nødutgangen. Win x2, haha. Små gleder, når man flyr en hel haug men som regel alene
God formiddag fra Buenos Aires. Her begynner en å stable seg på beina etter lang reise og en kveld med biff og tango, snart ut på tur i byen.
Dagens siste post, en herlig vinterdag i vest. Sjeldent med vindstille og -9 på «fjellet» Siden det er så Danmarkflatt her, så trenger man ikke gå så høyt for å få panoramautsikt. Dette er 436 moh. Pannekaker og bacon på primus. Og selvfølgelig bål. Ungene definerer snart tur som noe man lukter bål etterpå. En gang speider, alltid pyroman Greit med et varmt bad og en kald en etterpå, om enn innendørs i motsetning til @Wiolenze
Hehe, ikke godt å si, var mye bevegelse frem og tilbake, men om jeg husker rett fikk vi ingen til å ta bilde av at vi danset, så også mulig vi tar en pause og bare sitter og drikker vin