Endringsmandag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av jocke, 22. juni 2026.

1. jocke

jocke EBD

Likes mottatt:
    843
    Bonuspoeng:
    93
    Hola!

Jeg har ikke lyst til å reise hjem fra Argentina på tirsdag (er fortsatt søndag her). Første gang jeg har hatt skikkelig, skikkelig lyst til å endre på en påbegynt bonusreise. Er ledig biz EZE-AMS på førstkommende søndag på KLM sin nye 777-200ER (Jamco venture suites med dører), så det hadde vært helt perfekt. Ahhhhhrghh.

Jeg skal definitivt tilbake igjen her. Det ble klart første dagen jeg ankom. Helledussen for et sted.

Anyways, dagen er omme her. Har spist meg alt for mett på alt for god mat for fjerde dagen på rad. Hardt liv.

God mandag til folk!

IMG_4551.jpeg

Kristian, Earl, EndreD and 16 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    29,749
    Bonuspoeng:
    183
    For en dag på Manhattan

Det føles nesten som om Norge har lært amerikanerne å ro , på hvert eneste gatehjørne. Prikken over i-en var allsang og roing på Times Square, en opplevelse som satte stemningen for en perfekt oppladning til morgendagens kamp mot Senegal:)

Dette var minst like gøy for de voksne som for de aller yngste, og det var ekstra hyggelig å få hilse på kjente ansikter fra forumet underveis:)

Attached Files:

Kristian, Earl, jocke and 11 others like this.
  3. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    13,279
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig mandag snart på kontoret, må ta unna en del i dag siden det blir noen timer avspasering i morgen på samme tidspunkt

Fikk også booket en tur med forumets favorittselskap, Ryanair, så får vi se om det blir en tur med Wizz om noen uker om Brann skulle ende opp med kamp i Romania.

Ha det kjekt :)

Kristian, Earl, EndreD and 12 others like this.
  4. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    39,280
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et jobb. Fortsatt 10 dager til avreise mot 32 grader, krystallklart vann og tropiske fisk, det kan bli ti lange dager føler jeg...

Men fikk booket en backstage tur til Miniature Wunderland i Hamburg til høsten når jeg og en av ungene skal ut på en liten helgavstikker, så prøver å ikke miste fokus på at en altid må ha mer enn en reise i pipelinen. :)

Kristian, Earl, jocke and 11 others like this.
  5. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    12,026
    Bonuspoeng:
    183
    Hjemreisemandag for min del også, og er forsåvidt helt greit etter en liten ganske varm sommer. Alpine loungen er stengt på kvelden, så da får man utforske øvrige deler av ZRH.

Kristian, Earl, jocke and 10 others like this.
  6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    18,899
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Fin dag ved sjøen, Mølen i vestfold, i går.

Kom plutselig et helikopter svevende rett over hodet vårt. Et helsikes bråk, og capsen fløy av hodet på meg pga lufttrykket.

Leste etterpå i lokalavisa at det var øvelse. De firte ned to mann rett ved oss, og plukket dem opp ca 15 min etterpå.

Trodde først de hadde hørt maydayen vår på vhf`en om at vi var tomme for champis- og kom til unnsetning

Ha en vindstille dag
    h1.jpg h.jpg

Kristian, Earl, Flymunda and 11 others like this.
  7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    27,502
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.

Sitter klar til å bestille Susanne Sundfør billetter når de slippes om omtrentlig en halvtime. Ellers er det også en passe rolig dag, med en sommeravsluttning i kveld. Sommeren har ikke kommet helt i gang enda, så sikkert greit å avslutte med en gang?

Det gledes til ferien som starter om mindre enn to uker. Må vel kanskje begynne å bestille utflukter på/fra St. Maarten snart...

Ha en finfin mandag!

Kristian, Earl, Flymunda and 10 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    48,667
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra OLA. Når jeg vokste opp her har Bell over hustakene min vekkerklokke, nå er det endret til F-35. Betraktelig mer lyd selvsagt.

Litt handling på lokale gårdsbutikker før det blir kjøretur hjemover.

Kristian, Earl, haifinn and 10 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    80,898
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret.
    Ikke så mange her i dag, kanskje folk har begynt ferie allerede?

Jeg skal jobbe i et par uker til, før det blir avreise til Junaiten.
    Pleier jo ikke å reise bort på sommeren (den er jo som kjent best her hjemme), men håndverkerne som jobber på hytta blir ikke ferdig før midt i juli, så da passer det med en tur utenlands.

Solen skinner, og det skal den gjøre en stund fremover. Ser ut til å bli bra vær på Tons of Rock! :)

Ha en fin en!

Kristian, Earl, haifinn and 10 others like this.
  10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    12,642
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Kaffe og slikt inntatt, ikke vits å snu døgnet altfor mye etter nattevakt når en allikevel skal sitte oppe og se foppal allikevel! Imellomtiden skal Hotels.com få kjørt seg, og trumfene skal renne inn som mål bak Diouf! Ha en gal dag (og natt!)

Kristian, Calling, Earl and 8 others like this.
  11. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,119
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Værnes.
    Etter en lang arbeidsdag i Trøndelag er det snart tid for hjemreise. Arbeidsdagen startet kl 05 så skulle egentlig ønske det hadde vært mulig å få fly litt tidligere enn SK377 kl. 20.30, men når sommerrutene er igang og det nesten ikke går fly på ettermiddagen så må man bare tåle litt venting.
    SAS tror på avgang i rute ifølge både app og skilting her, selv om maskinen i øyeblikket er 1,5 time forsinket fra Bodø til Gardermoen og avgangen fra Gardermoen og hit har fått ny avgang 45 min forsinket. Hvordan de skal klare å fly på 15 min mellom Gardermoen og Værnes vet vel bare SAS IT. Jeg er ihvertfall forberedt på at det nok blir litt mer ventetid enn ønsket :(

Kristian, Spielhaug, EndreD and 5 others like this.

Del denne siden