God ettermiddag ifra Nordens Paris hvor sola skinner like herlig. Regn igår og sol idag. SK4417 er nå bestilt og i orden for onsdag 17.10, så er det bare å vente på neste flytur
Har opplevd dette jeg også. Dog motsatt. Rad 3 ble flyttet fra plus til minus og var tom når jeg sjekket rett før boarding. Byttet sete og fikk hele raden for meg selv I tillegg ble ikke skiltet for plus flyttet så jeg fikk sitte i plus.... Og et par av stakarene i plus fikk gjenninnta rad 3...
Kanskje? Men historisk korrekt? Absolutt! https://www.dinordbok.no/norsk-surrogatdansk/?q=eignelut #ivaraasen4eva, #i<3nynorsk
Riksvei 565 «Radøyveien» er stengt fordi trær og strømledninger blåste ned i natt .. Jeg er på vei til hytten for å sjekke mine eigenlutar ...her er det da kø .. Men plutselig så er det en 320 foran og en 320 kommer imot .. Flynerd? Ikke jeg ..
God kveld fra hovedstaden. Selv om kjøleskapet var langt fra å være så tomt som @Kristian sitt så passet det utmerket med Trippel-Trumf i dag Ellers har dagen vært brukt til å få unna en del forefallende på kontoret og i morgen er det fredag så straks helg og det blir jo bra for i helgen skal man ut å fly litt igjen
God kveld. Her er varene for trippel trumf handlingen akkurat satt på plass. Resultatet ble ca 100 trumf kroner, med SAS MC blir det ca 1800 poeng. Ikke verst utelling for ting man uansett trenger.