God mandagsmorgen fra gate 14 på NBO. KQ tar meg til Paris i sete 5J. Regner med det blir en kalddusj i forhold til Air France Business, som jeg hadde på turen ned. 5 timers layover på CDG, før man skal til CPH og OSL på SK eurobiz. Langhelg i Nairobi unnagjort.. Da har jeg vært i Kenya, og ferdig med det. CT med utløp 31.03 ble hvertfall brukt til noe, om ikke drømmedestinasjonen. Jeg er meget glad for å være på tur hjemover til konemor og ungene igjen.. Ha en strålende uke, folkens!
Mandag har det såvidt blitt i Chicago og. Ble langhelg her. 1000 fly kansellert så må prøve lykken hos KLM idag(skal bare sove gjennom natten så det blir mandag morgen) ble noe overasket på gate da sas representanter sa hardnakket at de refunderte verken overnatting eller mat da dette var pga været. Jeg tok da å bestilte et rom. Så skal de da få regningen. Tenker på alle de som ikke tør å satse pengene på dette og overnatter på flyplassen. Blir en lang natt og morgen.
Regner med du er booket om til dagens avgang istedet? SE-RSF som måtte diverte til Detroit flys til ORD i 13 tiden for å fly SK944 til CPH i i dag.
Hallois frå Værnes! SE-RUO skal ta meg ut på tur i dag! Det eksotiske reisemålet er.... ***trommevirvel*** ...Gardermoen! SE-RUO Ei fin helg heime i barteland! Måtte alle få ein flott start på veka
God mandagsmorgen fra hovedstaden. Lett hustrig vei til jobb i dag, men heldigvis er det godt og varmt foran pc-skjermene. Fikk flikket litt på et par hotellbookinger på morgenkvisten, så nå er opptil flere ferier utover året fiks ferdige. Inntil man ønsker/finner på nye justeringer da. Blir lite reell reiseaktivitet denne uken, annet enn t-banen, men det går heldigvis mot neste uke. Og da skal det flys, noe det gledes til. Ha en flott mandag, der du er!
God mandag fra Heathrow. Her skal man også hjemover etter en liten helgetur, BA770 venter! Oppholdsvær på Heathrow, men er visst snø/sludd/regn hjemme så godt man har med seg lue i bagasjen. Nyt mandag folkens
Morn fra kontoret. Julekalenderstempelkort er fullført og stempel 8/10 på GFL er allerede mottatt også. Noen ganger går ting unna Bergen som mellomlandingsflyplass med ankomst fra utlandet ble nok siste gang, for jeg er ikke spesielt glad i å måtte gå ut av sikker sone for å så gå inn igjen for å bytte fly. Flyplassen i og for seg er jo fin. Flyturen var meldt å bli veldig turbulent hele veien, men spådommen slo ikke til. Kun litt ruskete de siste 5 minutter. Synd, for jeg er faktisk glad i turbulens. Litt som en berg- og dalbane. Regner med at dama som satt foran meg og som samlet inn alle spyposer fra sine venninner på samme rad som forberedelse allerede da meldingen om turbulens kom da vi sto på bakken i Bergen ble lettet over å slippe turbulensen. Rett etter hjemkomst ble fruen ringt opp av søsteren, med beskjed om at faren hennes dessverre ikke lenger er med oss. Han har slitt med helsen en god stund, men en slik beskjed er aldri bra selv om det er en forventning om at det kan skje når som helst. Så, nå blir det tur til Nord-Norge i nær fremtid. Ha en bedre mandag.
God morgen fra bortekontoret. Har allerede vært her en stund, så jeg har fått gjort unna en hel del før syvsoverne kommer ramlende inn omtrent nå. Denne uken skal jeg fly! Ikke så langt, til et land jeg har vært i mange ganger før, og ikke noe sted hvor det er varmere enn her, men jeg skal fly! Og neste uke er det langt avgårde til (MYE) varmere land. To nye land til og med. Booket om to hoteller til 10,9% Trumf, et av dem ble faktisk billigere enn opprinnelig bestilling. Da er det greit at det andre ble 140 kr dyrere. Ha en fin en!
Prøvde å bestille i Canada, men alle hotellene var dyrere enn sist jeg søkte ... opp til 1000 kr natten ....
God føremiddag frå Florøida. Eg skulle gjerne flydd Kenya Airways igjen. Du har ikkje noko å kvi deg for, @Eddie47. Eg har rett nok berre flydd nattflightar med dei. Setene er gode nok til at eg søv greit. Maten er heilt ok. Loungen på NBO er bra, med rikelig med øl og eigen shawarmakokk som heiter Amos. Kvar skal du? Det spørst om det ikkje blir ny Afrikatur på meg og. Eg har ikkje vore opp i eit fly sidan mai i fjor.
God opplevelse med KQ sine fly. Ikke verdens mest moderne seter, samtidig oppleves kabinen lys og luftig når du ikke får så mye skillevegger og diverse rundt setet ditt. Matmessig er det ikke klassisk fransk presentasjon eller teknikk, men det er velsmakende og godt krydret, og den typen mat jeg opplever at gjør seg bra på fly. Som @Sunnfjordingen påpeker er det også en skikkelig digg shawarmastasjon i loungen og der er det bare å hygge seg.
God formiddag fra South Beach. Havna på brunch på Palace i går. Smekkfullt hus med dragshow og en flom av margaritas.. Endte opp med to totimers show på rad, og game over kl 16. Vi skulle slappe av fra 16-20 på hotellet, og ut å spise etterpå. Alle "forsov" seg, og nå ligger vi lysvåkne fra 03 om morran Jaja..nå blir det straks morgentur. Fint å se soloppgangen på tur langs beachen Ha en våken dag
Noop. Fikk ikke som valg heller. Men jeg skal lande en times tid før i Oslo med denne flygningen da i det minste. En annen forumist her fikk sk944 med en gang...
God ettermiddag fra Oslo og jobben. En trist helg når livet er ved veis ende. Samtidig som er det godt å se noen som har det vondt få slippe. Hverdagen er litt tilbake og det er travelt på jobb og på høy tid å finne flybilletter
God morgen fra Miami. Endelig er alt det kjedelige som cruise, sightseing og late timer ved bassengkanten over og vi kan fokusere på det som betyr noe. nemlig flytur. SAS appen sier at det er SE-RSE som skal ta oss hjem, mens flightradar sier SE-RSG. Må bare se hva som tar av fra Køben. men har litt over 12 timer å slå ihjel her så har brukt dayuse appen for et rom på et Hilton hotell ute ved flyplassen. Så spent om det fungerer. Gidder ikke gå gatelangs i Miami med koffert på slep. Ha en fin en