God morgen fra kontorkrakken. Enn så lenge er det lite liv i landskapene her, så det var enkelt å sikre seg prioritet foran kaffemaskinen. Ryktene sier at enkelte av de største uromomentene på ledersiden har ferie i dag, så regner med at det vil strømme på med kollegaer etter hvert. Underlig korrelasjon, det der… Kun ni timer til helg, det er godt å tenke på. I kveld feires også helgen med gode venner og Thai-mat. Greit det, siden det er altfor lang tid til noen egen reise til land of smiles. God fredag!
God morgen fra Superspeed. Vi konsentrerer oss om kakebordet på vei til sommerhuset aka hytten. Ha en fin dag!
Endelig fredag ja! Legger inn noen timer med arbeide før det blir avreise opp til OSL i ettermiddag. Dagens rute er OSL-CPH-HAM. Blir helgtur med jr på 16 år med planlagte besøk på modelljernbane og sjokolademuseum, satser på at det blir stas. Mulig en liten reiserapport dukker opp når vi er avgårde så jeg også kan se på skjerm underveis
God altfor tidlig morgen fra en stappfull lounge på KEF. Det ble litt for seint i går og altfor tidlig da vekkerklokka ringte 04.20 i dag. Har en del jobb å ta igjen etter å ha vært offline i hele går, så tar en liten økt her på flyplassen nå før avgang så kan jeg forhåpentligvis klare å sove litt på flyet hjem igjen. Det trengs nok, må jobbe dugnad på et loppemarked både i kveld og resten av helga. Kan ikke akkurat si at det gledes... God fredag, alle!
God fredag morgen fra kontoret i Sandefjord! Solution preview med ny kunde. Heldigvis er jeg litt i "bakkant". Ser ut som kollegaene gjør en god jobb Får håpe kunden har samme inntrykk God helg (om noen timer)! Deilig å jobbe i en liten bedrift med kun en sjef, som er ålreit T-6 Sør-Afrika
Morn! Det er fredag! Og det regner (aka Vestlandsvær) Men jeg sitter inne og stirrer på PC-skjermene, og prøver å gjøre ferdig det som må være ferdig innen helgen starter. Litt prokrastinering nå på morgenen, og så setter jeg i gang. Regnet litt på Trumf'en som står oppført i Excel-skjemaet mitt, og oppdaget at de bestillingene som bli gjort i helgen mens Hotels hadde 7,8% opptjening er lagt inn med feil %. Så dersom noen andre har handlet i helgen bør det sjekkes. Ha en fin en! (Nå MÅ jeg starte med dagens kjedelige oppgave..)
God morgen fra bortekontoret i hovedstaden denne gang. Ferden fortsetter mot HEL senere idag via CPH. Har heldigvis for en gangs skyld fått til å bruke same day change fordelen slik jeg slipper å ankomme 01:30 på natta slik som opprinnelig rute. Ha en strålende fredag
God morgen fra OSLounge premium. I motsetning til i går ser det lovende ut for dagens flighter til UK. Behagelig, med kanskje 2/3 fullt i premium lounge. Men så fullt i den vanlige delen av loungen at de sluttet å slippe inn folk som ikke hadde access med billett. Foran meg i køen inn startet en kar en diskusjon om at det stod på osl.no at man kunne kjøpe seg inn. Derfor forlangte han å få gjøre akkurat det. Dragen var ikke til å rokke, og stod på sitt helt til han til slutt stakk av etter å ha oppholdt alle oss andre og bygget en kø. Flight life
God dag fra Porsgrunn. Endelig ferdig med bilmekk prosjekt i går kveld. Fått time for etterkontroll av mangellapp på mandag. Antar det går greit. Da har jeg spart to år med 5k? i månedlig avdrag. Hadde tenkt å kjøpe ny bil, hvis det var for mye gæærent på gamle.. Ellers får vi besøk av gode venner i kveld. Fruen som jobber som kokk, har tenkt å diske opp. Pleier å bli bra- har snoka i kjøleskuffen og ser både champis og årgangsvin Ha en velfødd dag
God fly-fredag! Turen fra TRD ble 10/10 med full sjenk hele veien til landing. Britisk personell vet hvordan det skal gjøres Nå er en ombord på SK935 og turen kan starte, nesten 11mnd siden billetten ble bestilt
God morgen fra vest i verden. Klokken er litt over 07 og kaffen inntas selvfølgelig på sengen Livet er lett når det er helg! I dag er planen å kjøre til Southampton ved Huron sjøen og GPSen foreslår at vi skal kjøre via USA siden det er den korteste veien! Men som mor alltid sier når jeg kommer med egne forslag: Godt forslag men NEI
Det så jo stusselig ut, mulig det smaker bedre enn utseendet tilsier men må si jeg håper SK459 på samme rute må i ettermiddag har nytt shift i cateringen
Ganske kreativ hovedrett der. Så kanskje ikke så flott ut, men jeg hadde veldig gjerne smakt den på en kort tur som OSL-CPH. Min flight OSL-LHR med BA idag ble med en "cold beef salad" som basically var en ganske raus porsjon med tykt kuttet roast beef og salat, brokkoli, litt Marie Rose og en creme brulee til dessert. De hadde varm lamb roast også, men den har jeg spist litt for ofte nå - og den er veldig god. Variasjon fryder!
Ja, blir BA på meg søndagskvelden som jeg ikke flyr så ofte. Blir kjekt å se hva de serverer til variasjon
Serveringen ombord SK1716 til Helsinki operated by Jettime. Har alltid fått super service når flydd med Jettime og i dag var intet unntak. Med kun 4 pax i biz hadde de god tid å servere. SAS traff ellers blink med maten her, den var skikkelig god. Ellers kjekt med purser som insisterte jeg måtte smake på det meste av drikkemenyen. Var på en liten snurr her når gikk gjennom tollen.
Meget dårlig nett over fjorden, men virker som vi har fått inn 2G over Canada. Ikke stort å melde enn at en har avsluttet udokumenterte drinker og heller gått over til Coca zero. Snart mat og nye muligheter? 70åringen virker til å ha det greit så langt og ligger langslått etter ymse vinsmaking. Flott crew her også!