Samme tanke slår meg hver gang jeg går innom innenriksstua. Det er estetisk fint, men dæmn så upraktisk møblement og møblert. Klager ikke altså, topp at det er lounge her i det minste! Ikke så ofte jeg flyr innenlands, men flyvetiden gir følelse av utenlandsreise krysser fingra for softblock (ikke sjekka på et par timer). Så da er helgen i gang med en liten pils i stua god helg
God ettermiddag fra osl. Her er det kaos må. Sas har IT-problemer og innsjekk på automat fungerer ikke. Lange køer på manuell innsjekk. Det positive for noen er at heller ikke sjekk inn i lounge fungerer så alle slipper inn.
God dag fra flytoget retning OSL! I dag bærer det til Sharm El-Sheik med Fly Egypt (veldig tilfeldig, aldri hørt om), så sovepillene fra HK i fjor er pakket ned i håndbagasjen. Blir nok et lite reisebrev denne gangen også God helg!
God ettermiddag frå gullkantina på OSL! 18 dagar med flytørke er over, eg har fått i meg dagsdosen med tunfisk, og eg rakk ein tur innom innanladsloungen og fikk hilse på @Avixlo. Eg trur framtida er i gode hender. Om no berre Oktoberfestguiden min kunne dukke opp så er vi straks klar for Weisswürst og øl. Ha ein strålande dag alle sammen!
Ja det var hyggelig å møte deg @Stuttfeiten. Bra å høre at jeg sørger for at den kommende generasjon går tapt! Litt forvirra og ja, men sånn kan det være å være ung. Etter litt matspising og leting av bedre sitteplass har jeg funnet noe å være komfortabel med så her ventes det på SK320 i full speideruniform om flere er innom Oslo før 19:00 tiden. Planen nå er å skrive ferdig en praksis rapport om basically hvordan jeg har det på jobb og hva jeg gjør ++ Edit: har en med student (riktignok født 1999 og går året under meg) som har blitt hekta på Eurobonsu og kan definitivt si at han har fått bonusfeber. Istedenfor å spørre meg om alt mulig skal jeg nok få tippa han over hit. Nå har jeg en Tromsøværing som kan bli med meg på egotripene mine eller med flere her ute. Vi skal satse Gull for denne perioden (riktignok starter hans i Mars) og vi går for flyvninger!
@Stuttfeiten er en kjerne kar og alltid hyggelig å møte på. Regner med han spanderte en øl i Loungen?
Liten edit her nå: Ble avvist check-in på OSL. Måtte ha minimum 6 md. gyldighet etter avreise, jeg manglet 29 dager:--) (sarkastisk smiley). Så den suger jo maks. (Uproff reisende? Ja. Mulig. Men hadde håp og troa denne gangen. Enda godt jeg ikke er religiøs ellers.) Ny passtime er allerede bestilt for å si det sånn. God helg, igjen!
God helg fra Asorene også; Edit; LH flyr med en 340-300 FRA-DUB på onsdag for de som skulle være lystne på en veldig kort tur i F sete til C pris. Merk, ingen F service
Da sitter jeg god plassert i 3A på vei til Haugesund i Sk320. Fy søren og hvorfor gjør jeg ikke dette oftere? Plus er livet. Jeg kommer nok til å bli enda mer ødelagt når jeg prøver Business og First engang i framtiden. Men Plus hertil er bedre en knuste kneskoler jeg prøvde hos Wizz i sommer Karmøy, her kommer jeg
This just in: @Bernd og @Stuttfeiten observert på CPH. https://edition.cnn.com/2019/09/20/europe/aviation/bernd-stuttfeiten-cph/index.html
Måtte gi tapt på den femte frokosten i dag.... Frokost 1 hjemme - 2 knekkebrød med rekeost. Frokost 2 i gullstua - et par baguetter med ost + noen halve egg. Frokost 3 OSL - ARN - spiste rundstykket med smør på, resten fristet ikke. Frokost 4 i gullstua på ARN - salat + baguette med ost. Frokost 5 OSL - CPH - polarrull med roastbeaf, måtte gi meg etter ca halvparten. Frokost 6 på CPH - droppet av tidsmessige grunner. Frokost 7 CPH - GDN - nøyde meg med en kopp te. Nå er det straks tid for middag i Gdansk, blir vel biff igjen.
En liten observasjon fra dagens tur til Gdansk: OSL - ARN: 12 rader Plus ARN - CPH: 11 rader Plus CPH - GDN: 2(!) rader Plus Ække så mange polakker som vil betale ekstra for en polarrull og noe drikke.
Bare sånn litt på siden: BMW M850 kan leies som både coupe og cabrio hos SIXT i Tyskland. M8 kommer senere i år eller i januar ifølge min faste kundebehandler på HAM. Dessuten har de det meste av MB, blandt annet AMG C53, AMG E53 cabrio og coupe, AMG E63, AMG S63 cabrio, coupe og limo, og ikke minst AMG GT C Roadster. De siste samt BMW'ene koster skjorta og leie, men litt moro må vi få lov til å ha mens det fremdeles finnes ekte biler med skikkelige motorer.