Da var det endelig gjort. Feberen ble tilslutt så kraftig at jeg fikk bestilt. Får 5 dager i NZ og 2 i Sydney. Sikkert alt for lite, men noe får vi da ut av det. Kjenner at jeg gleder meg til tiden som kommer....kunne se på mulighetene.....drømme seg bort og bare nyte tanken. Takk til alle på dette forumet som har inspirert meg. Hadde garantert ikke hatt denne bestillingen i havn uten.
Endelig bestilt tur her også i mai. TRF-CPH-SIN-AKL-SIN-AMS-OSL SIN-AKL med Air New Zealand med Boeing 787-900 SIN - AMS med SQ A350-900 To nye flytyper to nye land og et nytt kontinent Alt i Biz
Vi har også alt i biz, men vi har bare 2x a380, 2x777-300ER og Air NZ mener jeg er 777-200. Håper da på ny innredning på 777-300. Time will show. Uansett er det en skikkelig energiboost å få bestilt. Går bare rundt og gliser...
Ser på SeatGuru at oppsettet i biz er 1-1-1 er det tilfelle? SIN-AKL med Air New Zealand med Boeing 787-900
Det stemmer. De er på skrå, og det er litt uenighet om det er bra eller dårlig.. søk litt på reisebrevene her på forumet, så finner du bilder. Jeg hadde en tur i november 15, det er bilder der.
Hei. Avgiftene var kr 1938 og beregnet miles er oppgitt til 30789. Hvis jeg har forstått ting riktig er dette 125% krisflyermiles. Dette skal konverteres til EB. Jeg har delt 30789 på 125 og ganget det med 200.... dvs jeg har et håp om i overkant av 49200 EB poeng.. Kan hende det finnes noen som vet om dette blir korrekt
FRA-SIN-AKL-SYD-SIN-FRA er 47.000 poeng. Hvor mye du får for OSL-FRA-OSL kommer an på om du flyr med SAS eller Lufthansa, samt om du er EBG eller høyere fra før dersom du flyr med SAS.
Vi flyr Lufthansa business (d) begge veier. Uansett blir totalen bra. Begynner for alvor å tro at EBD kan være mulig. Har jo denne turen, samt SAS MC. En tur med SAS t/r OSL-EWR i eco gir 6000. Også har jeg en mer ukjent på gang. OSL-FRA-YYC t/r med LH og AC. Tur er i eco og retur i biz. Blir nok til at vi legger inn et bud på oppgradering på utreisen. Uansett spennende å se hva det blir. Når ikke EBD med dette, men bør være mulig å se "mål", og det motiverer ofte til handling ( les booking)
På LH eller SQ flightnummer? På LH flightnummer vil du få 4.000 t/r, på SQ vil det med 99% sannsynlighet mappes til P og dermed gi 1.500 t/r
Er det noe flinke folk her som kan si meg hvor mye poeng jeg får på denne turen kreditert til SAS EuroBonus ? TRF-CPH-SIN-AKL-SIN-AMS-OSL TRF - WIDERØE booking Class D CPH -SIN-AKL-SIN-AMS Med SQ booking Class D AMS-OSL med Sas pluss Er EBG
SQ flightnummer i bookingbekreftelsen, så da lander vi vel på 1500 da på den turen. Turen hjem fra YYC har LH flightnummer på FRA-OSL