Kun hvis du får voucher i resepsjonen til å kunne bestille mat/drikke. Jeg fikk ikke det på IAD for en måned siden. Men, noen medforumister har fått dette tidligere. Hvis du ikke får voucher (og ikke liker å kjøpe mat/drikke i lounge) er utvalget nesten like begrenset som utsikten
God morgen .. Før i gamle dager fikk man gjerne nattoget til å stoppe i Moelv slik at mann slapp å reise om Brumunddal eller Lillehammer for å komme hjem … Tenk om han foran her bare kunne svippet nedom BGO slik at jeg kom fortere hjem
Frokost.. her har de startet innsparingene! De har tatt bort smøret .. På den andre siden hadde de for mye champagne så i stedet for å kaste så ble den skjenket Forklaringen på smørmangelen var at catering hadde glemt smør ..
Landet på CPH og SAS appen vil ikke åpne seg .. Du verden.. Det er ikke alltid teknologien fungerer .. Har fått hjelp i gaten ..
På flygningen fra fra IAD hadde jeg sete 2F, et uforstyrret singelsete og det var fint og flott, men umulig å sove i for voksne atletiske menn på 188. Fotbrønnen er trang og sengen er litt kort. Siden 1D og 1F var ledig fikk jeg flytte frem og har ligget godt og sovet … fotbrønnene var som på første rad på adskillig større fly! Ikke rart vi foretrekker første rad ..
Sitter i innenriks loungen på OSL etter en begivenhetsløs flygning fra CPH .. jeg registrerte at folk fikk frokost rundt meg og alt de fleste av crewet var norsk. Slettet appen på telefonen og lastet den ned på nytt og vips som et mirakel var alle data der når jeg logget meg inn ..
Det burde vel vore diamantfordel? I tillegg til gåvekort på Vinmonopolet og nokre restaurantar for å kompensere for manglande konsum i loungane på resten av reisa.