Bedre sete enn jeg hadde fryktet, men jeg vet jo ikke hvordan det blir å sitte her i 8 timer.. Regner med vi får noe drikke snart ..
Håper du snart får noe å døyve smerten med! Jeg har funnet øl i København. Men har ingen smerte som må døyves. Men det er godt!
Mat Det var ingen som maste om betaling, men en flyvertinne som smilte og sa at vi hadde nok fløyet sammen før for hun kjente igjen mine vakre øyne.. Du verden
Så var det at hønegryte med noe spinat greier og potetmos, rundstykke, salat og gulrotkake.. og trebestikk .. Umulig å skjære kjøtt eller rundstykke med trekniv .
Du som kan dette.., har de nok bensin til å nå helt frem eller blir det glidefly fra New York og ned til IAD? Jeg har jo kjøpt noen liter biodrivstoff (100kr) og det er jo ikke sikkert at det holder like lenge . Jeg kan ikke godt spørre sjåføren, han har stengt seg inne ..
Godt å vite, da slipper vi å få teknisk stopp i US stat nr 52 på Nuuk for å fylle drivstoff. Var litt redd for at mine 100kr biodrivstoff ikke var effektive nok ..
De 100kr gikk nok rett i lomma, og muligens litt ekstra EB poeng på kontoen men garantert ikke på tanken
En time til landing.. Toast og juice og kaffe.. Livet er ikke så verst her bak i bussen… Nødutgang og tomt E sete så kjennes det nesten ut som er Plus sete på langdistanse..