God morgen fra Trondheim! Begynner å se platten for første gang i år så det er vel et godt tegn. Merkelig rolig på forumet, skulle jo tro at all flytrafikk har stoppet opp
God morgen folkens. Det er nok så stille siden alle er ute å flyr, men etterhvert som folk våkner ser vi de nok her Ha en super lørdag folkens, og takk for at dere er på InsideFlyer
God lørdag fra hovedstaden! Solen skinner, som vanlig. På vei ut med hunden, etter kaffe på sengen. I dag blir det litt hagejobbing, og kanskje en sykkeltur i finværet. Også må det jo bygges litt Lego. Reiseplanleggingen er på vent, men det er mange reiser som må planlegges etterhvert. Men, det er en fare for at en del av dem ikke blir noe av, og da føles det litt bortkastet hvis jeg har planlagt mye. Det motsatte problemet dukker opp hvis jeg ikke har planlagt noe som helst, også blir det tur likevel.. Champagne-problemer. God helg!
God morgen fra hovedstaden. Det er sol, det er kaffe, det er egg, det er bacon, det er bønner. Hva kan man klage på? Oohhh what... glemte jo nesten at det også er Corona!! Jau jau, sånn går no dagan. Grillsesongen er da i hvert fall i gang og den kan ingen ta fra oss! God lørdag alle sammen!
Du pleier å ta god morgen bildene i en annen vinkel. Så, jeg mistenker fake news og at det pøsregner på andre siden
God morgen fra hjemmekontoret! Studie, ikke jobb. Følte jeg fikk gjort for lite i går så fortsetter i dag. Dagene går jo i ett uansett. Ha en strålende dag alle sammen!
God formiddag fra Sandefjord Solen skinner og det er noen skyer å se på himmelen. Igår fant jeg ut at det var lenge siden sist jeg var ute å fløy så da ble det til at jeg bestilte plass på SK4416 til TOS på tirsdag. Så nå skal jeg tilbake til den arktiske hovedstaden. Og jeg som hadde vendt meg for sommeren, jaja. Så da ønsker jeg alle her en god lørdag!
Var ment som en spøk da. Folk pleier å si at det "alltid" regner i Bergen. Har selv bare vært i Bergen 4-5 ganger, og det har alltid vært strålende vær. Anekdotisk bevis hjelper selvfølgelig lite i denne saken, men jeg synes nå at Bergen er en flott by. Buekorpset kunne riktignok startet bråket sitt litt senere på dagen etter min smak.
God føremiddag frå Sunnfjord. No er madammen og arvingen reist på tur i nokre timar, so då er det berre å komme seg ut i sola og få unda litt hagearbeid. God laurdag til alle!
Mener å huske at det var snø og grått for kun få dager siden? Går det også inn i kategorien fantastisk vær?
Ingen tvil om at du kommer fra Vestlandet. Vi andre benytter en slik mulighet til å ta en velfortjent formiddagslur
Hahaha! Jau, det er sant. Årets finaste dag til no. Kjekt å få klipt vekk busker og kratt. Eg lyt nok synde i morgon og jobbe litt meir. I kveld skal eg nyte ein alkoholfri Mikkeller
Gikk på en smell i dag. For my malariamedisin og gin på formiddagen. Og nå føler jeg meg fyllesjuk, innenfor samme døgn.