Da var det dags for en tur igjen. Helgetur til sydligere strøk med den tyske stolthet står på programmet. Det viser seg at skal man ut i Europa så går stort sett veien via Tyskland så de tapte kanskje krigen, men her vant de Ny spansk by på programmet, ny arena. Jeg satt alene på Internett rett over jul uten en voksen til å passe på og da det dukket opp tilbud på billetter til Spania-Norge slo jeg til Luftwaffe er jo ikke fremmed for å fly i Spania, men denne gangen blir det uten sirener.. Øko på tur ned og biz på tur hjem. Tror dette blir bra. Neste stopp Osl Oppdatering følger
Vi er i bevegelse på dagens andre offentlige transport. ETA osl 8:42. Alltid bra å komme på flytoget Når man reiser alene får man mye tid til å tenke og akkurat nå tenker jeg på om fly defineres som offentlig/kollektiv transport? Jeg tror de fleste da tenker på buss og tog, selv er jeg ubestemt, altså stemmer blankt. Det var dagens tankerekke
Offentlig/privat/statseid/privateid/aksjonereid transport, alt er jo mulig også for fly. I teorien. Men hos oss i IF-kollektivet (!) kaller vi det jo stort sett MR-tur/bonustur/flytur. Og vi tror gjerne at da er vi helt alene, evt. kun sammen med våre nære og kjære. Framleis forvirra @anders82? Sannsynligvis. Jeg også. God tur ønskes!
Dagens andre folkeøl. Frokost nummer 1 er fortært og flyet er 15 min sent ute. Null stress da jeg har 4 timer i Frankfurt @Eddie47 de har fortsatt våtservietter Hadde ellers et hyggelig møte med @RoadKing og frue. De skal litt lenger sør-vest enn meg, men jeg møter han igjen litt senere. Da skal tre ingeniører på skikkelig bærtur Spennende å se hva jeg får i øko hos Luftwaffe
Godkjent knyttneve på 12F. Nødutgang er digg og det ser ut til å bli blokkert midtsete. Kanskje soft block fungerer som *G hos tyskern? Vi får se Stay tuned
Høres ut som det er hjemmelaget til Guernica du skal ut å se på Ha en fin tur og kos deg med Warsteiner'n!
God tur @anders82 , trivelig å møte deg. Vi står nå og venter på boarding fortsatt. Men det blir. Det gledes til Dublin MR
Da var vi landet trygt på Frankfurt. Skulle gjerne hatt f videre, men den gang ei Fikk derimot en medforumist som setenabo, selveste @phileas hatt en fin tur med Luftwaffe @sutenai skså prøve å unngå et nytt Guernica
Som tidligere nevnt, når man reiser alene så vandrer tankene. @Berlioz sitt svar på kollektivtransport forvirret meg bare så det tenker jeg ikke på For meg så har fortsatt flyplasser en viss magi. Man ser folk fra hele verden, noen skal hjem til sine kjære, andre skal ut på tur. Det er en ubeskrivelig følelse som jeg liker, særlig på vei ut i verden. Man kommer kanskje i prat med en særing fra Panama eller en medforumist, og det gir meg et slags håp om at det faktisk er sånn at de aller fleste mennesker tross alt er hyggelige, på tross av hva Donald og andre sier Sånn, det var dagens små filosofiske tanker
Da har jeg begått helligbrøde og gått fra lounge. Det viser seg at det er en terrasse for alle de som røyker her. Den ligger nordvest og har sol i dag. Måtte ut i finværet for å nyte litt sol Et godt valg
Ein ingeniørs tankespring kombinert med sanking av grunnpoeng... Det kan ikkje bli veldig mykje betre!
Det tenker jeg og. Det eneste er om det var på nynorsk. Da hadde vi vært i mål Det kommer nok flere gode og mindre gode filosofiske betraktninger i løpet sv helgen. Er mye rart å se på tur