Emirates F - Når miles overskygger fornuften

Tråd i 'Reisebrev' startet av Larata, 10. mai 2017.

1. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig på fly igjen! 

Etter 3 dager i "fake heaven" var dagen kommet for hjemreise. Vi stod tidlig opp, spiste frokost på hotellet, før vi ble hentet i en møkkete, sølvfarget E-klasse Mercedes. Trettiser med lite ordforråd beskriver opplevelsen best: Særr??? På flyplassen gikk alt på skinner, siste rest av cash gikk føyken før vi satt oss i felles Emirates Business og First lounge. Bra mat, ok drikke og fantastisk stille! Ombord på flyet sa trettisen god natt igjen og pursher var vennelig nok å tildele jobben som barnevakt til en flyvertinne, så jeg kunne gå bak i flyet sammen med de andre "voksne" Med kompiser på ski i Dubai, var det bare å sette seg til rette i baren og bestille en Aperol Spritz med Dom Perignon 2006 og Campari, den dyreste Spritz så langt i skikarrieren. Med engelsk flyvertinne måtte jeg lage den selv, men med Italiensk gikk det på skinner og store glass.
    upload_2017-5-10_14-47-58.png

Jeg ble dessuten kjent med Jason på 8år med EK Guld...Han tømte baren for saltstenger...
    upload_2017-5-10_14-49-50.png

Enda ett døgn i Dubai(sov rundt) før turen gikk til Oslo med nok en støggammel 777 og to klasser...Satan det var trang med gammel business. Ved boarding kjempet desperate, solbrune nordmenn om å komme først ombord, familien ved siden av oss presset seg frem med beskjed til tenåringssønnene at slik gjør vi hos SAS....Det ble lange timer til Oslo og en trettis med protesttøfler:D

upload_2017-5-10_14-56-25.png

I Oslo fikk vi greit booket om bonusbillettene våre til tidligere avgang og reiste lykkelige hjem med full kolleksjon av toalettmapper for dame og herre, samt alle glasstypene med logo. Reise mer med Emirates? Ja for å bruke opp alle poengene, men så blir det LH igjen etterfulgt a Etihad

Are, Petter B-C, kiev and 21 others like this.
  2. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Jo, men det gikk sakte...rullestol osv foran oss...

3. Johnnie_Walker

Johnnie_Walker Medlem

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    18
    Korttypen har litt å si, men regner med at det er platinum :cool:

Larata liker dette
  4. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,740
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for en fin tur, ser ikke feil ut med en F tur hos Emirates heller ;)

5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,073
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for en knall rapport. Gøy å se noe annet enn Lufthansa her også ;)

6. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    ;) Herlig tur. Jeg stilte meg opp i "Fast Track" på en eller annen flyplass, og kom bak det danske rulletol-rugby(!)-laget en gang i verden. Note to self: kikk litt rundt FØR en velger kø.

7. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,404
    Bonuspoeng:
    293
    Fantastisk bra @Larata - og ikke minst, velkommen tilbake - du har vært savnet!

Larata and Misterix like this.

Del denne siden