Egotrip til Chicago

Tråd i 'Reisebrev' startet av Jensemann, 29. april 2022.

1. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Intro:

Selv om jeg forhåpentligvis ikke kan konkurrere med P3tterBK i drama og håper at Murphy ikke har flyttet inn hos meg tenkte jeg å prøve meg på et enkelt reisebrev.

Når fruen fikk ok for en helgetur med en veninne passet jeg på å få aksept for en helg uten familien jeg også. Har ikke sittet på et langdistansefly eller flydd business på 6 år grunnet småbarns tilværelse og Covid så det har kriblet ganske lenge. To forsøk på tur til USA og cruise med familien måtte avlyses grunnet smittesituasjonen. Startet letingen etter bonusbilletter en helg etter datoen hvor munnbinnpåbudet på fly skulle forsvinne. Fant en avgang til Chicago idag i Plus med retur i Business på søndag. Det hele til den nette sum av 60.000 poeng med MC premium rabatt og kr 531 i skatter. Returen skulle egentlig gå via ARN men allerede dagen etter jeg booket ble denne flighten kanseller og jeg flyttet over på den senere avgangen via CPH.

Siden jeg har hatt Covid for noen uker siden (og heldigvis fikk tatt en PCR test) var det bare å kontakte fastlegen for en helseattest så jeg slapp å teste meg før avreise. Opprettet en ekonsultasjon og sendte over forslaget til tekst som ligger i en annen tråd. Dagen etter kom svaret at jeg kunne hente attesten i resepsjonen etter lunsj. Enkelt og smidig og mye billigere enn turen til Dr. Dropin for test.

Ble veldig skuffet når CDC forlenget påbudet om munnbind til en bit inn i Mai, var ikke helt klar for 9 timer på fly med dette klistret til munnen. Heldigvis tok jo en dommer i Florida til fornuft og erklærte påbudet for ulovlig og SAS var for en gangs skyld kjappe med å tilpasse seg.

Fikk lagt inn bud på en oppgradering til Business på utreisen for 26000 poeng (minstebud var 24000) og den tikket inn 6 timer før avreise (nice!!).

Var på Gardermoen 1,5 time før avgang og innsjekk gikk uten problemer. Koronasertifikatet og legeattesten ble sjekket, erklæringen jeg signerte skulle visst leves ved gaten i CPH.

Så nå sitter jeg i gullstuen og har fått meg litt å tygge på. Som flere har rapportert er det høyt innslag av grøntfor men fant en asiatisk nudelsalat med kylling som smakte helt greit. Droppet de billige boblene som var av sorten som selges i hele kartonger til dansker på grensen i Flensburg der jeg er oppvokst. Venter heller til jeg kommer på flyet og kan kose meg med litt ekte vare.

Skjønner ikke helt hvordan jeg laster opp bilder (prøvde fra pc)?

Last edited: 03. mai 2022
  2. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig god tur, bruk last opp bilder funksjonen og velg å laste inn alle bildene før du lagrer.
    :)

3. P3tterBK

P3tterBK Nytt Medlem

Likes mottatt:
    608
    Bonuspoeng:
    83
    Ha en flott tur Jensemann, jeg har akkurat ankommet kongeriket igjen, og er så døgnvill som jeg bare kan få blitt.

Venter spent på din rapport fra turen, alltid gøy å lese andres erfaringer.

Jensemann and Eddie47 like this.
  4. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Litt stress rett før avgang i nærmest fullsatt fly til CPH. Rett etter boarding completed kom et anrop fra barnehagen som jeg ikke svarte på. Så for meg en skikkelig Murphy og noe alvorlig med minste så jeg potensielt måtte snu. Men fikk avklart etterhvert at hun bare var slapp og varm så fruen har hentet henne og ønsket meg god tur videre. Selve turen til CPH var ganske begivenhetsløs, fikk heldigvis et ledig midtsete.

I CPH mente tydeligvis SAS at jeg hadde behov for litt trim når vi takset inn til gate A26 og avgang er fra E135. Skjermen viste go to gate og 22 minutter å gå…. så ikke noe kjapp pitstop i loungen idag.

EA96B300-C11F-44C5-953E-7C8FA8A3A9CB.jpeg

Men rakk frem i tide til priority boarding inkludert tissestopp. Deilig å se masse mennesker og yrende liv på flyplassen igjen.

Last edited: 05. mai 2022
  5. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    God tur!
    Chicago er en fantastisk by. Enjoy

Jensemann and flying_all like this.
  6. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    35,094
    Bonuspoeng:
    293
    Herlig, kan aldri bli for mange reisebrev :)

7. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,013
    Bonuspoeng:
    183
    God tur! Digger Chicago :D

Jensemann liker dette
  8. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Utreisen:

Var ikke internett på flyet så ingen live oppdateringer fra flyet desverre...

Når jeg kom frem til gaten var priority boarding igang så jeg gikk rett på flyet. Fikk installert meg i sete 8F. Når oppgraderigen gikk igjennom var det desverre ingen "single" vindusseter og dette var eneste toeren hvor det ikke satt noen ved siden av. Jakken ble stuet bort og det ble servert pre departure drinks i veldig små porsjoner. Dro fra gaten omtrent på rutetid. I Business var det 4 ledige seter, Plus så halvfullt ut og jeg overhørte at det var 163 PAX totalt ombord.

Vel i luften ble aperitif servert og jeg gikk for litt mere bobler. Nøtter servert i pose som tidligere beskrevet. Fortsatt ingen menyer for de som lurer på det. Det ble behørig kommentert av flere av de reisende og det unnskyldes med at man bytter catering leverandør 01. Juni og da skal tilbake til full service.

142A0EBD-0CD9-40C4-8DCE-4E52663F5B06.jpeg

Så kom maten som ble servert samtidig med drikke fra samme tralle. Når trallen kom frem til rad 8 var det tomt for kjøttalternativet som var BBQ beef så jeg måtte ta til takke med fisk. Forretten var en form for røkt laks som var veldig god. Hovedretten en mikroskopisk bit av torsk med saus, spinat og potetstappe. Var helt greit i smaken selv om porsjonen var litt liten for min smak. To biter god ost og en liten terte med sjokolademousse til dessert. Til dette drakk jeg en Riesling fra Australia som sikkert var god men desverre ble servert vel romtemperert. Heldigvis var det beryktede plastinnpakkede rugbrødet erstattet med varme gode rundstykker så jeg ble sånn passe mett. Kaffe ble servert men uten noe som helst tilbud om Cognac til. Ikke mye fokus på bærekraft om dagen når alt er pakket inn i store mengder plastlokk og sølvfolie.

BEE961ED-3C7D-4AEB-AF3B-43CEF30C1D2E.jpeg

0E9B27B6-1C37-4EC2-AEDE-DB2DEDC54B39.jpeg

Fikk sett en dansk film "Smaken av Sult" og spist litt snacks fra buffeten og tok så en lur et par timer. Andre retten var et smørbrød med pastrami og 3 små biter frukt fulgt av kaffe og to sjokoladebiter.

CB18C303-DAC5-4DED-9FB3-219058906E14.jpeg

Crewet gjorde en god jobb og var stadig rundt i kabinen for de som ville ha noe. Landet i Chicago litt før tiden. Ingen mennesker i immigration når jeg kom dit så det hele var unnagjort på noen minutter. Var litt spent ettersom jeg har byttet statsborgerskap og pass i fjor. Når jeg gjorde min ESTA gikk den til manuell kontroll på grunn av det, så jeg hadde egentlig regnet med litt flere spørsmål. Ventet nesten en halvtime på bagasjen. Hadde bestemt meg for å prøve å dra kollektivt til sentrum så turen gikk først med ATS til terminal 3 for å finne blue line inn til sentrum.

CE46349A-4D04-4967-9FE2-2D4748A0943D.jpeg

ChrisTW, EndreD, Kristian and 25 others like this.
  9. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Popcorn time!

10. mrt

mrt Veteran

Likes mottatt:
    1,135
    Bonuspoeng:
    113
    1B2F9CE9-C44E-4E9E-90A1-CA6FE4A98E6A.jpeg

kaiarne, MrBister and obay like this.
  11. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Første kveld:

Etter en lengre tur med blue line og en 15-20 minutters spasertur var jeg fremme i hjemmet mitt for de neste 2 nettene Loews Chicago. Hotellet ble bestilt via Hotwire til en hyggelig pris av rundt 2500 NOK totalt uten noe tullete tillegg for "resort fees" ved innsjekk. Viste seg å være en fin base som lå bare noen minutter fra både Magnificent Mile, Millenium Park i andre rekke fra Chicago River. Hotellet var helt fint med et rom med en gigantisk dobbeltseng, deilig lenestol og et stort bad. Typisk amerikansk storbyhotell. Rommet hadde det en norsk megler nok hadde kalt "delvis utsikt" mot elva da man kunne se Chicago River på skrått ved siden av Sheraton som i imellom.

42C3CCF1-B4A5-400F-AE3B-13B8717D4B80.jpeg

E7D0907B-7C33-416A-9237-3C735D3FB0C0.jpeg

Etter å ha sjekket inn tuslet jeg opp mot Magnificent Mile for å få meg en matbit. Prøvde meg på Grand Lux Cafe der jeg har spist tidligere i USA men der var det 2 timers ventetid for å få et bord. Godt å se at det er full rulle på restaurantene igjen, Endte opp med en burger rett over gata på Shake Shack da jeg fant ut av at jeg rett og slett ikke orket å bruke masse energi på å finne noe sted og kroppen begynte å bli trøtt. Etter det spaserte jeg tilbake til hotellet, kjøpte meg litt vann på veien og fant loppekassa rund 22.00

Neste dag kommer i egen post

Lnbre, EndreD, Kristian and 15 others like this.
  12. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Dag 1:

Våknet rundt 04 når kroppen mente jeg hadde sovet nok. Etter en god dusj fikk jeg laget meg en kopp kaffe og satte meg ned for å lage en revidert plan for dagen. Det var meldt ustabilt vær og store mengder nedbør utover dagen så det gjorde at jeg måtte improvisere litt. River Cruise som jeg hadde tenkt meg å ta ble droppet og jeg bestilte i steden en Chicago Crime Tour som har blitt anbefalt i et annet reisebrev.

Litt før 06.00 tuslet jeg ut fra hotellet og gikk en morgentur langs Chicago River og opp til Millenium Park der jeg hadde tenkt å se Cloud Gate (bønna) men parken er av en eller annen grunn stengt på natta og var ikke åpnet ennå. Fant da en t-bane stasjon og tok turen til Clinton station og gikk opp til Union Street Station, en fantastisk arkitekttonisk perle av en jernbanestasjon. Her fikk jeg tatt noen bilder og sendt til min stefar som ikke er flynerd men tognerd.

A71A2E38-EB36-4FBC-9F35-5A7B95335974.jpeg

C22943C3-9B23-44A6-B651-98F0DE258DA8.jpeg

Så spaserte jeg videre til målet for dagens frokost, legendariske Lou Mitchells en av Chicagos mest berømte frokostrestauranter. Her var jeg på slaget 07.00 når dørene åpnet og ble tatt imot av en dame som så ut til å være et sted mellom 80 og 90 år gammel men fortsatt i full sving. Frokosten ble egg, bacon og pannekaker. Når jeg hadde spist ferdig var restauranten over halvfull allerede. Fantastisk sted jeg varmt kan anbefale.

6FAF1351-5D4D-4645-956C-9E82F577C2E8.jpeg

0298D609-F959-4E2E-A0DD-7885CA241B7D.jpeg

Turen gikk tilbake til the loop og Quincy Station, en av de gamle t-bane stasjonene bygd i tre. Her satte jeg meg på en t-bane og tok en runde for å hoppe av i nærheten av Millenium Park som nå hadde åpnet.

9B0723A4-BBAE-43B3-AB1D-3861012C751A.jpeg
    948F03AB-CC48-4E7A-8A0C-7D213F1CAFE5.jpeg

Fikk sett bønna og spasert litt rundt i parken når dagens første runde meg regn meldte sin ankomst. Gikk da tilbake til hotellet, kjøpte meg en Starbucks kaffe i resepsjonen og tok en pause på rommet.

DA39C3AB-F9CD-4417-9233-3E4ECCFAF0A2.jpeg

Så gikk turen oppover Magnificent Mile hvor jeg tittet litt på folkelivet og tok turen innom noen butikker. Fant en gigantisk godtebutikk (It´s Sugar) hvor jeg fikk kjøpt 2 esker med blandet amerikansk godteri som jeg hadde lovet ungene. Ellers var det ganske stusselig å se de mange vinduene som er klistret igjen og merket "Prime retail space for lease". Ganske mye som står tomt rundt omkring etter Covid, men leste et sted at det er mye verre i San Francisco. Lunsjen tok jeg som planlagt på Hooters der jeg fikk meg en øl og noen av deres legendariske kyllingvinger. Har spist mye kyllingvinger på Hooters i Florida i løpet av mine yngre år:).

99885187-9445-4628-BFE1-71DD2E18AC71.jpeg

Solen glimtet plutselig til litt og jeg bestemte meg impulsivt å ta turen opp til Chicago 360 for å få med meg utsikten. Var rundt 15 minutter kø for å få kjøpt billetter men ingen ventetid for heisen opp. Solen var borte når jeg kom opp men fortsatt grei utsikt. Selve stedet var ikke noe "wow" og jeg kunne sikkert like gjerne tatt heisen opp gratis til lounge baren for en drink som andre har skrevet om her inne.

B69A26F1-0AD8-4508-999E-2EF0F08B6801.jpeg

FDAA3ECC-BB5F-4FA2-9B4E-F84E908127AB.jpeg

Turen gikk videre til Navy Pier som egentlig bare var en skuffelse spesielt når været var som det var. Men fikk gjort en ting som stod på min to-do liste for turen, nemlig å spise en Ben & Jerries is med Chunky Monkey smak. Er min desiderte favorittsmak men produseres desverre ikke lenger i Europa. Så var det på tide med en pause og jeg kom meg tilbake på hotellet hvor jeg fikk tatt en liten middagslur.

F623D07D-92C8-4BC8-B631-ADC50C57C46D.jpeg

Så var det avgårde til crime turen som hadde avgang 18.00. Var en morsom tur der man fikk besøke en del steder fra Chicagos beryktede fortid. Turen er detaljert beskrevet i en annen post og kan anbefales.

Smuget der John Dillinger ble drept:

3AD0BF40-C820-4149-A356-88F52ACDB388.jpeg

Safen der Frank Nitti gjemte pengene sine:

F13CE022-0497-4477-8409-621486A519A3.jpeg

Etter turen var det på tide å finne et sted å spise. Værgudene hadde vært ganske så snille utover dagen men nå kom det styrtregn og torden så jeg måtte finne et sted i nærheten. Gikk til Jake Melnicks en bar og bbq jeg hadde gått forbi tidligere på dagen. Her ble det St. Louis Ribs og en kald øl. Var glad jeg bare bestilte en half rack for porsjonen var helt gigantisk.

79E57665-B742-4E98-83AF-E39A398CF722.jpeg

Så var det tid å legge seg men på veien til hotellet havnet jeg i litt uventet dramatikk. Stakk innom en Target Store rett ved hotellet for å kjøpe litt potetgull og en flaske vann. Når jeg var på vei inn satt satt det noen ungdommer i gangen utenfor butikken og diskuterte høylytt men tenkte ikke noe mere over det. Mens jeg var inne i butikken stormet plutselig rundt 15 ungdommer inn med ansiktene dekket av skjerf og masker. De løp gjennom butikken, skrek og rev ned masse varer fra hyllene. De ansatte trakk alle mot kassen og bad oss kunder om å forholde oss rolig og politiet ble ringt. Etter et par minutter kom de tilbake med hendene fulle av drikke, snacks og annet og løp ut av butikken igjen. Jeg ventet et par minutter og bestemte meg så for å prøve å gå ut. Så gjengen litt lenger borte i gaten så jeg jeg byttet fortau og prøvde å komme meg til hotellet. Mens jeg passert de ble en flaske med drikke kastet mot en tilfeldig forbipasserende bil. Må si jeg jeg var glad når jeg kom meg inn i lobbyen på hotellet. Har vært i USA minst 30 ganger men første gang jeg har følt meg utrygg.

Var i seng igjen rundt 22.00 etter det som må være personlig rekord med 35.000 skritt på telleren.

markus, artanis, EndreD and 18 others like this.
  13. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    22,812
    Bonuspoeng:
    293
    Kan avkrefte at det er mange tomme lokaler i SF. Så ingen på våre tre dager der i påsken.
    (ikke at jeg kikket etter de..)

14. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Darkcho liker dette
  15. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,348
    Bonuspoeng:
    293
    Tror ikke på SAS før jeg ser det!

Takk for veldig bra rapport så langt :)

Jensemann liker dette
  16. bombusfervidus

bombusfervidus Veteran

Likes mottatt:
    6,466
    Bonuspoeng:
    183
    Trodde det var snakk om november 2022... Jeg får sjekke ut når det blir tur på meg over dammen i pinsehelgen.

17. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hæ? Var der i mars, og det var massevis av tomme butikklokaler? Plater over vinduene og lokaler til leie/salgs. Vi var kanskje ikke på de samme stedene.

Darkcho liker dette
  18. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Dag 2:

Våknet tidlig igjen rundt 04.00 men til min store overraskelse klarte jeg heldigvis å sovne igjen og sove til 07.00. Da var det bare å få seg en kjapp dusj og pakke klar kofferten før jeg tuslet ut for å få litt frokost og så etterhvert hente ut en leiebil. Hadde bestilt en bil fra Avis med henting i sentrum (North Loop) og levering på Ohare samme kveld. For en stor bil kostet dette meg rundt en tusenlapp og jeg fant ut at det ikke ble mye dyrere enn Uber tur / retur til formiddagens mål og så ut til flyplassen. Vurderte egentlig en kjøretur opp til Milwaukee men droppet det da Miller Brewery Tour som jeg kunne tenke meg å ta er Covid steng fortsatt.

Frokosten tok jeg i hotellets restaurant hvor det ble Steak & Eggs. Er sikkert mange som syntes at biff til frokost blir litt vel mye, men jeg klarer fint en T-bone & Eggs om jeg kommer forbi en Denny´s restaurant.

EE2CDB22-7E4A-49FF-9C86-FC26FFDECC7A.jpeg

Så ble det en spasertur igjennom Millenium Park og forbi startpunktet for Route 66 som jeg har lovet meg selv jeg skal kjøre en gang i livet.

3DBF82F0-B829-43F7-A684-B1FD8DB9BB23.jpeg

Så litt innover sidegatene til jeg til slutt endte hos Avis sitt kontor. Sjekke ut bilen tok omtrent et minutt, damen tittet så vidt på førerkortet og så var det klart. Overså en liste over dagens bestillinger som lå på disken og der sto det tydelig "Preferred og Avis President Club" bak bestillingen min. Så jeg fikk en oppgradering og tildelt en stor 6 seters SUV (Honda Pilot). Bilen var stor og grei men hadde nok foretrukket en amerikansk bil i USA i steden for en "riskoker";). Heisen ned i kjelleren i parkeringshuset og plukke opp bilen så var jeg kjapt på veien. Svingte innom hotellet og hentet ferdigpakket bagasje så gikk turen ut til Museum of Science and Industry.

A710D2E9-13D9-400C-8060-7B63687AB655.jpeg

2EBEF033-A321-40A8-AFC1-388EEBD31FA9.jpeg

Kom inn fra baksiden og parkerte på helt feil side så det ble en runde rundt i parken for å finne inngangen. Da skjønner man hvor stort dette anlegget er

Fantastisk museum der jeg fikk sett litt gamle fly - United 727. Vekket litt minner om min første chartertur til Kreta som var med Sterling og nettop en 727.

F03B5409-15AC-4C6F-BE71-87DA7AD0CCB2.jpeg
    CF613F01-EC61-4C3E-B0F6-C5DD4813DE2F.jpeg

Ellers var det mye annet fint å se på som et av de gamle Amtrak togene:

F677925A-3B9E-4D03-9836-0386516DA78E.jpeg

Og originale U-505 fra andre verdenskrig. Hadde desverre ikke fått med meg at det var mulig å bestille rundvisning inne i selve ubåten så det var ikke ledig tid før langt ut på ettermiddagen.

55ADAC1B-DC14-4747-B4D3-A898EACF3E9A.jpeg

Etter en timer her var det på tide å komme seg ut og få litt lunsj. Søkte litt på nettet og fant ut av at det lå en Bahama Breeze restaurarant ikke så langt fra flyplassen. En kjede jeg husker fra min mange turer til Florida i yngre dager så jeg bestemte meg for å kjøre dit. Ble en Jamaican Jerk Chicken og en gigantisk Key Lime Pie til dessert.

Så gikk turen videre til Chicago Fashion Outlet hvor jeg hadde tenkt å shoppe litt før hjemreise. Har alltid likt amerikanske outlet malls men denne var en skuffelse, fryktelig mye mennesker. Fikk ikke handlet så veldig mye annet enn noen GAP klær til barna, en ny logo hoodie til meg selv og litt annet småtteri.

Tiden var etterhvert inne for å komme seg til flyplassen. Fikk skvettet på litt bensin på bilen. Har blitt dyrt her også, gikk bensin for 15 dollar for å toppe opp tanken. Husker mine første kjøreturer i USA for 25 år siden hvor en full tank kostet 20 dollar:D

Var kjapt fremme hos Avis hvor bilen ble returnert og ATS tatt til terminal 5 og innsjekk. 3 timer før avgang var det ingen mennesker hos SAS så det hele gikk smidig på noen minutter. Spurte damen i business innsjekk om det var mulig å komme seg til hovedterminalen med dette boardingkortet. Hun smilte med en gang og spurte om jeg ville til Polaris Lounge. Hun sa at offisielt var det ikke mulig men hadde hørt rykter at andre hadde fått det til. Jeg var selv usikker, det er jo andre her inne som hadde gjort det men akkurat nå går jo ikke airside transfer bussen mellom terminal 5 og hovedterminalen. Tok ATS til terminal 1. Til min store forskrekkelse var det ganske kaotisk i terminalen, ved security stod det 25 minutters ventetid på skjermen og køen gikk langt ut i ankomsthallen. United sin fast track var stengt. Hmmm jeg ble litt stresset av køen og ville ikke risikere å stå 15-20 minutter før jeg kom frem til TSA og dokumentsjekk for så å bli avvist. Så jeg ga egentlig opp og gikk tilbake til ATS. Men kom på idéen å hoppe av ved terminal 2 og sjekke ståa der. Her var det null kø så jeg gikk rett bort og fikk scannet boardingkortet. Ingen spørsmål og bare en hyggelig kommetar fra TSA damen at det var første gang hun hadde sett et norsk pass. Yes:) da var det bare å gå airside tilbake til terminal 1 som tok litt over 10 minutter helt frem til Polaris Lounge hvor jeg scannet boardingpasset og kom rett inn. Desverre var lykken litt kortvarig, når jeg møtte på skiltet "Dining Room Closed" No, no, no:mad:. Så det ble litt pasta med kylling og spicy italiensk pølse fra buffeten og et par glass med Lanson Champagne. Fant et bord ved vinduet og kunne overveie lastingen av frakt på en United 787 som skulle til Sao Paolo.

454CE839-F243-4F5C-A507-B4E2A414A460.jpeg

9B5883EC-8DF0-4910-9753-C4C63CB929EB.jpeg

Rundt 20.40 startet turen tilbake ut gjennom baggage claim og tilbake til terminal 5 og hjemreisen.

ChrisTW, Flymunda, EndreD and 16 others like this.
  19. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,586
    Bonuspoeng:
    113
    Måtte du "reimmigrere" etter Polaris-utflukten?

20. Jensemann

Jensemann Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,267
    Bonuspoeng:
    93
    Neida, er bare domestic arrivals som kommer inn i terminalen der så det var bare å gå via baggage claim og rett ut.

Flymunda liker dette

Del denne siden