Edelweiss

Tråd i 'Miles & More' startet av stekus, 28. des 2024.

1. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Skal reise hjem fra juleferien med LH LH Edelweiss, bestilt gjennom LH og med Edelweiss flygningen også med LH nummer. Flyr economy (ikke light) og er senator, men får kun velge seter på de to første flygninger. Har prøvd LH app, hjemmeside, og Swiss hjemmeside, samt Edelweiss sin egen side. Noen som har fått dette til?

2. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Gikk fint å velge sete hos Edelweiss ved sjekkinn på LH hjemmesiden

3. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke fått poeng for Edelweiss flighten. Den var bestilt hos LH, med et LH nummer. Når jeg prøver å etterreg hos miles and more får jeg opp at det blir avvist fordi Flight nr eller dato ikke er riktig. Man kan ikke velge Edelweiss som selskap i nedtrekksmenyen.

Last edited: 13. aug 2025
  4. Einar

Einar Medlem

Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    Vurderer å bestille ZRH-FCO med LX 1732 "operated by Edelweiss Air". Får jeg lounge-tilgang i Zurich som Star Alliance Gold?

5. Mysterio

Mysterio Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,505
    Bonuspoeng:
    93
    https://www.flyedelweiss.com/at/en/fly/at-the-airport/lounges-short-haul.html

Access to lounges: Business Class guests as well as status customers of the frequent flyer programmes Miles&More, Aeroplan and MilagePlus. Please note that Edelweiss is not a member of Star Alliance and therefore Star Alliance Gold Members from other frequent flyer programmes do not have access.

Unntak for Star Gold hos Air Canada Aeroplan og United Airlines Mileage Plus ifølge den linken.

Einar liker dette
  6. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,136
    Bonuspoeng:
    113
    Som senator fikk jeg komme inn i Swiss sine lounger. Uvisst om det har å gjøre med at jeg kom til ZHR med LH, men fløy videre med Edelweiss

Einar liker dette
  7. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    7,675
    Bonuspoeng:
    183
    LX 1732 er wetlease på vegne av Swiss, her gjelder alle *G-fordeler

Einar liker dette

Del denne siden