Er vel ikke akkurat en avgjørende faktor for valg av transportform til/fra Heathrow, det er kanskje begrenset hva 15 minutters marginalt økt komfort kan gjøre med humøret, men nå kan visst *A-Gold-kunder benytte førsteklassevognene til eco-pris. http://heathrowt2.staralliance.com/offers Bra jeg har en håndfull OSL-LHR-turer booket. Får håpe de starter med pre-departure drinks, også... edit: etter å ha lest igjennom det med liten skrift ser jeg at dette absolutt ikke var en nyhet, kom visst for et drøyt år tilbake. Da har jeg altså vansmektet helt unødvendig i cattle class nå i lengre tid, uvitende om dette... #ilandsproblemer
Dette tilbudet går on/off i perioder, i fjor sa konduktøren at det ikke gjaldt, så kan være lurt å sjekke før man går på toget.
Har fungert for meg både med og uten gjest men regelen er vel egentlig at det kun gjelder for personen med *AG status.
Har brukt det endel ganger både med og uten følge. 1 gang med følge ble det påpekt at det kun gjaldt kortholder neste gang og at det gikk greit denne gangen
Testet to-tre ganger nå, må si BusinessFirst på Heathrow Express er ganske verdiløst konsept, lite annet å by på enn bedre plass i 15 min. Tar det gjerne gratis, men hadde aldri betalt ekstra.
Må berre få bekrefte at dette fungerer fint fortsatt. Hadde med mor(med EBG) og to born(kun med EBS, men born reiser gratis) og meg sjølv på tur/retur der i helga(For £22 t/r for alle, godt planlagt) og me rula Business First kabinen! Elles vart eg litt skuffa over Air Maple loungen..
Skal til London om et par uker. Hvordan gjør man dette i praksis? Må en forhåndsbestille, eller tar en det på toget?
Berre førehandsbestill og vis billett saman med *A kortet, går fint med kredittkort. (Kjøpe det der er ripoff, og bør bestillast saman med flybilletter, om ein ikkje vel tuben)
Eller bare kjøp en økonomi billett og sett deg i first kabinen og vis EB-Gullkortet sammen med billetten når konduktøren kommer.