Jeg er fersk bonusjeger. Ser det selges mange gullkort. Vet det er diamant medlemmer som har disse tilgjengelige. I mitt hode er diamant kort horribelt vanskelig å oppnå. Er dere personer som reiser flere ganger i uka med jobben? Er det andre måter å oppnå høy status?Interessert i å vite hvordan man kan oppnå så høy status som mulig, mest økonomisk. Tips mottas med takk
Jeg ble EBD på private reiser i høst. En reise til AKL med SQ biz gjør deg til EBG. Så en tur til LA og Costa Rica i biz og du er EBD.
Mest økonomisk? hmm, Det beste og mest komfortable er vel og fly til Australia med Singapore airlines i biz der du får 45-50K poeng og turen koster 21-25 tusen kroner Skal slite med å få det billigere en det tror jeg
Så har du en rekke av de som bor så langt fra jobben at de ukependler med fly.. 45 arbeidsuker i året = 90 segment.
Jeg reiser et par ganger i måneden med jobb. Privatreiser av og til i løpet av året. Det det mest gunstig å kjøpe gullkortet da for min del? Er jo så lite poeng å hente på ungdomsbillettene i Europa
SQ til Auckland var kjøpt på salg, ca 20k kr. Reisen til LAX var bonustur med SAS, reisen til Costa Rica fra LAX kostet ca 8000 med United. Så bortsett fra poengene (som jo har kostet mye penger å opparbeide), kostet EBD meg under 30k kr.
Jeg ble bonusjunkie for 2 år siden.. kjøpte et gullkort og avtalte med fyren at jeg kom til å kjøpe nytt når mitt gikk ut for jeg hadde jo ikke mulighet til å fly inn gull selv.... Gull var jo ganske lett å fly inn, når du får HKG MR til 2500-3000kr. Nå får jeg EBD bare på fritidsreiser.. er student og relativt fattig :-D (med god hjelp fra feilprising av ethiopian ender jeg opp med 120.000 miles elns)
Jeg ble diamant fordi jeg pendlet (privat) mellom Norge og Kina. Kan ikke anbefales, ble ganske sliten... Tror ikke jeg klarer å opprettholde diamantstatusen i år og for meg er det ikke verdt det å fly KUN for å få status, jeg er fattig forfatter. C.
En over gjennomsnittet besettelse av Tokyo og Taipei (sistnevnte via Hong Kong) kombinert med trøtte jobbturer til København gjør at Diamond er i boks før du aner ordet av det .
Hvilke selskap er det lurt å følge ekstra med på? I forhold til å finne feilpriset billetter som du nevner?
Jeg har klart å få sølv et halvt år før ny periode starter. Burde jeg avvente til ny periode starter i høst, hvis jeg skal kjøpe gull?
Her på forumet, uten tvil. Meld deg på epost varsling på underforumet som heter reisedeals så får du mail sekundet etter en feilprising er på gang