EB for reiser bestilt andre plasser

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TElg78, 28. febr 2017.

1. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,488
    Bonuspoeng:
    113
    Bare et praktisk spørsmål. Jeg har nå bestilt flere veldig rimelige reiser på ticket.no og det er bestillinger som jeg kan legge inn i SAS appen. Men hvordan år jeg bonuspoengene der? Kan jeg registrere det noen plass online, eller må jeg gjøre det ved check inn (det gjør jeg vanligvis på appen)?

Bare for å være sikker...

Må si at skyscanner har vist meg gode tilbud nå. 600 kr retur ARN-HEL på samme dag er ikke dårliger greia :)

2. Fridtjof

Fridtjof Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    483
    Bonuspoeng:
    63
    Legges det ikke automatisk inn når du laster opp i appen?

Om du ikke får lagt inn EB-nr hos ticket, så må du nok på flyplassen. I aller verste fall må du etterregistrere.

3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,291
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan kontakte SAS via chat eller telefon for å få de til å legge inn eurobonusnummer på PNRet ditt.

4. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    9,058
    Bonuspoeng:
    183
    Når jeg bestiller via andre så henter jeg inn bestillingen via bookingnr manuelt inn i appen, da får jeg fram en knapp ved innsjekk som sier "earn points" trykker på denne og legger inn EBnr også blir boardingkort automatisk oppdatert og poengene kommer inn... Men får ikke fram denne knappen før ved innsjekk, men for min del er det aldri noe problem, holder jo det ;)

Travellingalf liker dette

Del denne siden