SAS har kampanje med HelloFresh nå, 3000 Eurobonuspoeng hvis man bestiller matkasser via SAS nå. Men da jeg trykket meg inn via lenken deres, så så jeg også at det er dyrere enn om jeg ikke går via SAS. Uten SAS: Med SAS: Så ja, man får 3000 poeng, men ser ut til at man betaler 300 kr ekstra for det også. Jeg er ganske ny med disse greiene. Er dette vanlig praksis? Må jeg anta at ting automatisk blir dyrere med SAS-vervelenker, og alltid granske tilbudene nøye før man biter på? Takk for svar!
Det skal være ett felt hvor du kan skrive inn en rabatt/kupongkode? Fant en kode som ga 1349 kr i rabatt, gikk via sas linken og endret kupongkoden, fikk 3000poeng + en bedre pris
Man kan også spare litt gjennom vervelenke, denne skal gi totalt 1500 kr rabatt på de fire første kassene: https://www.hellofresh.no/freebox/MzAyMDYzMTAzLTAtNC0xNS1OTw Selv er jeg veldig fornøyd med Hellofresh og får en kasse levert fra de hver andre uke. Syntes rettene er bedre enn andre leverandører.
Kunne gjort det, men fikk den i form av en papirlapp som desverre er kastet nå. Vervelenke som postet over bør også kunne fungere, ville gått inn på vervelenke først og kopiert ut rabattkoden, for deretter gått via sas portalen ingcognito og kopiert in rabattkoden der. (Om kjøpet ikke blir registrert eller avvist i etterkant har du en dårlig sak ettersom du har benyttet en annen rabattkode)
Kan være greit å ha med i bakhodet at prisen kan sprette i været på endel Trumf bestillinger også. F.eks. på hotels.com.
Sjekk alltid pris direkte, via søkeportaler og via partnere. Har opplevd at prisene varierer noe. Bare se på leiebil, hvor du kan få villt forskjellige priser avhengig av hvor du booker. Avis direkte vil koste mer enn via cartrawler, fordi de må konkurrere om prissensitive kunder.