Mulig feil forum, men prøver her siden det er Star alliance. Onsdag i høstferien skal jeg på tur med kona til Tyskland, bestilt tur/retur flight til Frankfurt med LH. Så har det kommet opp at jeg burde deltatt på et sent møte i nærheten Brussel dagen før. SN opererer av en eller annen grunn ikke sin vanlige 20:50 til Oslo som hadde funket, så jeg sliter med å komme meg hjem til vi skal dra neste morgen. Skulle egentlig gjerne bare dratt BRU-FRA neste morgen og møtt kona der. Men da blir returen min fra FRA kansellert, ikke sant? Noen som har noen tips for å få til dette uten å måtte legge ut endringsgebyrer?
Endre reisen og kreve kostnaden for endring av arbeidsgiver om ferien din var planlagt og godkjent i forkant. Uansett, om du flyr t/r på arbeidsgivers regning eller fly til på arbeidsgivers regning og 'hjemreisen' er å endre din eksisterende billett slik at du starter fra BRU burde være en smal sak for dem å akseptere. Rent praktisk får du kundeservice til å splitte deg ut av opprinnelig booking slik at du kan endre for kun deg selv.