Jeg har visst aldri fått epost for denne kampanjen. Skulle alle ha fått denne? Har ikke gått i spamfilter heller.
Litt nisje, men jeg tenkte det samme. Vi er vel ikke mange som bruker TP, men hvis man gjør, og skal fly i Norge i august, så er det en god plan!
Jeg har heller ikke fått e-post om kampanjen. Er det noen som har sendt mail til SAS (eventuelt gull/diamant-mail) og blitt påmeldt? Hvor lang tid tok det å få svar?
Jeg har ikke fått den, ser også på FB at det er mange som ikke har fått den. Nå kjøper jeg ikke mange innenriksbilletter for cash i la. året (1 hittil i år) siden jeg bruker poeng, men likevel merkelig om det skulle være et kriterie for hvem som fikk mailen?
Jeg sende en epost til diamond-mailen nå, så ser vi hva de sier. Er litt sent ute, men kanskje de rekker det innen fristen.
Jag har nu fått svar från våran support gällande denna kampanj och det är så att just denna kampanj gäller endast för vissa medlemmar och inte alla medlemmar så om du inte har mottagit ett mail nu så kan du inte registrera dig för denna kampanj denna gång.
Har 89 484 level points nå og 2x bookinger med innenriks fly i August allerede. Hvorfor i alle dager fikk jeg denne
Hadde over 90.000 level points for en måned siden og en periode som går langt forbi august, men jeg fikk også denne.
Har hatt over 100k statuspoeng et par måneder, opptjeningsåeriode fra januar og fikk også mailen. Så det er nok ikke noen form av 'boost'.
Flyr du på harrytur til GDN en gang i måneden på billigste billett og får gullstatus igjennom segmenter i stedet for poeng? I såfall er det ikke store greiene
Det kan være en god investering for flere som uansett må reise fleksibelt i jobben. Hvert klipp mellom koster vel 2000 NOK, og man kjøper minimum 20 klipp som varer i ett år. Dette betyr 10 reiser T/R mellom storbyene i Norge for vel 40k. En T/R baki kabinen koster ofte mer enn det når det begynner å bli fullt. TP er ultrafleksibelt ved at man i praksis kan reise til flyplassen og be om å få være med neste fly med ledige plasser. (Ja, det er vi som kommer halsende i siste liten og tar det ledige midtsetet. Beklager ) Spørsmålet er bare om denne kampanjen dekker reiser kjøpt eller utført i August?
Dette fikk jeg som svar: Meg: Jeg har ikke fått e-post om påmelding til dobbel poeng kampanje innenlands? Kan dere fikse påmelding manuelt? SAS: Have you checked your spam as well? Also, do you allow email and sms notifications in your settings at your EuroBonus account? Meg: Yes. I get all other emails. Several people have reported not receiving it. SAS: Yes we have also heard that some has not received it. I will check with my support now. We will try to manually put you on the list, but we can not promise that it will work. This will be done next week. And you will receive an email. Thank you.
Takker. TP regnes som en snarvei til øyeblikkelig diamant, men med doble poeng hadde det kanskje vært for enkelt og billig å komme dit. For ordens skyld: jeg har ikke vanlig TP, men benytter TPC på det meste av SAS flights pga fleksibiliteten. Man vet aldri hvor eller når haren hopper…
Samme her, TPC som gjelder - også fordi det funker fint til mange utland jeg reiser til. Fint som backup, men unngår SAS der jeg kan. Anyway, temaet her er jo innenlands, og da kan man pøse inn bestillinger mens de dynamiske prisene er helt ok, og så bare avbestille det som ikke blir aktuelt. Billigste måte til mye poeng, siden alt er full flex.
Alltid lurt å registrere seg på sas kampanjer selv om man ikke tenker å delta,denne gangen har jeg ingen intensjoner om å reise innenriks,med det kom litt extra poeng for OSL-ARN,sas IT er og blir et mystrium.