Hei, Har ikke fått dette tilbudet på DN og Eurobonus. Er det noen som kan legge ut linken til dette tilbudet her? Tenker da ikke på Amex tilbudet. Takk
Får prøve en gang til da.. amexn har vært litt småvanskelig idag så mulig det er kortet som er problemet.. avvist for så å bli godkjent når man prøver igjen.. 2 ganger i London og 1 gang på Osl i dag.. snodig
De samme poengene koster 1000 kroner å kjøpe direkte fra SAS, så det er i hvertfall 110 kroner spart.
Har prøvd flere ganger å få prisen ned til 75% rabatt, men det har vært som å møte en vegg. Helt fullstendig håpløst. Nesten like håpløst som når jeg i dag fikk beskjed om at søknad om Gold var blankt avslått uten grunn. Ringte Amex for å få en forklaring. Forklaring; jeg er 26 år, mens aldersgrensen er 30 - helt fullstendig uaktuelt for meg å få Gold. Toppen av kaka er at kompisen som tipsa meg om tilbudet er 26 og sitter nå med gullkort og 10.000 ekstra eurobonuspoeng - kort søkt om og innvilget uten spørsmål
Fikk også avslag når jeg søkte på nett. Sendte så en mail og fikk avslag. Tok kontakt på Chat og fikk innvilget. Er 23. Når det gjelder rabatten så var det samme regla. Fikk 600 i årsavgift, tok kontakt på Chat og fikk vite at hvis man opprettet AMEX Gold FØR SAS AMEX, da fikk man rabatt. Ringte så medlemsservice og de ordnet på 10 sekunder
Mulig det er bare jeg som har vært uheldig, typ 15 ganger, da jeg aldri har fått noe avklaring som går i min favør via chat. Opplever på en annen side personellet i chat som udugelige og helt strippet for myndighet. Når det gjaldt 30-årsgrensen fikk jeg bare beskjed av en nisse om at han ikke hadde myndighet til å snoke på de enkelte søknadene for å avgjøre hvordan ting var gjort, da disse ble gjort individuelt. Med andre ord var min sak over etter at avgjørelsen var tatt i følge ham. Kommer ikke til å legge noe mer arbeid i dette selv om 10.000 poeng frister. Skal ikke være slik at jeg må drive å mase på dem om å få være kunde - der går faktisk grensa.