Diskusjoner om SAS poengtilbud til Toronto

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av emilrossing, 25. april 2022.

1. emilrossing

emilrossing Medlem

Likes mottatt:
    110
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk lagt til Ksu-Osl og Osl-Ksu på en bestilling til Toronto ved å ringe dem;)

Kjetil L and holmen like this.
  2. qwertypai

qwertypai Nytt Medlem

Likes mottatt:
    123
    Bonuspoeng:
    33
    Nice! Jeg må prøve det samme fra Trondheim for nettsiden sa error-error ved forsøk på booking herifra. Hadde du booking på ksu-osl da du ringte inn, eller ordnet de det for deg på telefon?

emilrossing liker dette
  3. Eksempel

Eksempel Medlem

Likes mottatt:
    99
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg oppdaget dette tilbudet noen timer for sent, og nå er businessbillettene (2seter) ribbet. Pleier SAS å legge ut flere billetter eller er løpet kjørt?

tobeornot999 liker dette
  4. emilrossing

emilrossing Medlem

Likes mottatt:
    110
    Bonuspoeng:
    43
    Hadde ingen booking fra KSU før jeg ringte, de prøvde seg først med at det ikke gikk. Men så forklarte jeg problemet, og han skulle ordne det:)

5. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,325
    Bonuspoeng:
    293
    Tilbudet gjelder noen dager til, til 29 april.

Men Toronto begynner de å få fylt opp ganske godt i biz, ser det ut til. I alle fall i den perioden tilbudet gjaldt - som bare er reise i juni måned.

Men følg med - plutselig avbestiller noen, og så dukker det opp muligheter :)

6. joskje

joskje Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,264
    Bonuspoeng:
    93
    Nå vet jeg ikke hva vedkommende har søkt på, men SAS opererer ikke med ordinære enveisbilletter på langdistanse. Måten de løser det med er å skru opp prisene med sånn 300% :p Derav blir poengprisen også høy når de med sin komplekse algoritme skal estimere en tilsvarende pris for cash. Prisene et langt hyggeligere på t/r. Jeg skjønner virkelig ikke logikken da om man på liv og død skal bestille en enveisbillett heller kan bestille t/r og ikke møte opp på returen og samtidig spare 50k

Del denne siden