Nice! Jeg må prøve det samme fra Trondheim for nettsiden sa error-error ved forsøk på booking herifra. Hadde du booking på ksu-osl da du ringte inn, eller ordnet de det for deg på telefon?
Jeg oppdaget dette tilbudet noen timer for sent, og nå er businessbillettene (2seter) ribbet. Pleier SAS å legge ut flere billetter eller er løpet kjørt?
Hadde ingen booking fra KSU før jeg ringte, de prøvde seg først med at det ikke gikk. Men så forklarte jeg problemet, og han skulle ordne det
Tilbudet gjelder noen dager til, til 29 april. Men Toronto begynner de å få fylt opp ganske godt i biz, ser det ut til. I alle fall i den perioden tilbudet gjaldt - som bare er reise i juni måned. Men følg med - plutselig avbestiller noen, og så dukker det opp muligheter
Nå vet jeg ikke hva vedkommende har søkt på, men SAS opererer ikke med ordinære enveisbilletter på langdistanse. Måten de løser det med er å skru opp prisene med sånn 300% Derav blir poengprisen også høy når de med sin komplekse algoritme skal estimere en tilsvarende pris for cash. Prisene et langt hyggeligere på t/r. Jeg skjønner virkelig ikke logikken da om man på liv og død skal bestille en enveisbillett heller kan bestille t/r og ikke møte opp på returen og samtidig spare 50k