God formiddag fra Trondheim Startet dagen med en støl kropp etter CoreFHU igår....fyttegrisen... Frister ikke til gjentakelse, men det må uansett til Sitter å lurer på om man skal ta seg en tur til Oslo en helg i november...litt for lenge siden siste flytur. Den som lever får se.... Ha en strålende torsdag
God morgen / ettermiddag fra Seoul. Er endelig på vei ned til Rarotonga igjen og koser meg masse å fly med Asiana Skal innrømme at A350 har blitt favoritten min. Du verden for et herlig fly! Neste flyvning videre til Sydney er på A380’en til Asiana.
God morgen! (eller midt på dagen, egentlig) Har kommet meg på jobb i dag, etter fem dager under dyna. Det er jo selvfølgelig sånn at ingen gjør mine oppgaver når jeg er borte, så da må jeg ta igjen tre arbeidsdager før jeg tar ferie etter jobb i morgen.. Men målet gjør at det er verdt det! Har kranglet med sas.no i noen dager nå, da jeg har forsøkt å legge inn nødvendig passinformasjon og adresse i USA på nettsidene. Det går ikke. Får bare feilmelding hele tiden. Helt til i dag, da ble jeg plutselig videresendt til classic.sas.no, og vips! så fungerte det. Satser på at det betyr at jeg ikke er uønsket over dammen.. Under 48 timer til jeg sitter i 7F på SK955! Snart helg!
God ettermidddag fra Sørlandet. Nå har jeg landet etter årets flight nr 151, så da har jeg slått fjorårdet med 1. År etter år blir det flere og flere, så lurer nå litt på hvor metningspunktet egentlig ligger.. Tid og penger er jo selvfølgelig en utfordring, mens poengene hoper seg opp uten at jeg reker å blåse de vekk... Ikke greit å være travel altså...