God morgen fra den vanlige posisjonen en torsdags morgen: rett foran pc-skjermene, med kaffe og sjokolade som (så langt) eneste selskap i landskapet. Jaja, det dukker vanligvis opp noen syvsovere innen klokken blir 9, så freden nytes i fulle drag. Ellers? Vel, det går mot helg! Og det er mindre enn fire uker til (muligens siste?) date med EVA sørøstover. Du verden som det gledes! Ha en flott dag!
God morgen! (eller er det blitt formiddag?) Som forrige taler så sitter jeg også foran PC-skjermen med kaffe og sjokolade. Kjøpt en STOR pose med M&M på danskebåten på søndag, og tanken var at jeg skulle dele med mine kolleger i landskapet. Meeeen.. Det er ingen andre her, og jeg er veeeldig glad i M&M. Som @funkenstein har jeg også en date med EVA snart. Jeg har bare 12 dager til første (og nest siste) tur med dem! Det gledes! har hatt iallfall 3 bookinger tidligere som ikke har blitt noe av, så nå bør det gå. Må booke en ny tur til København, for i går slapp Weezer billetter til en ekstra konsert, og jeg er jo ikke vanskelig å be! Kona må endre en billett for å få en lang nok mellomlanding i København for å få med seg konserten. Stas! Ha en fin en! Det er straks helg!
God morgen fra R12. Måtte sporvekslere og signalsystemer stå oss bi på vei mot byen med den syngende ordføreren. Ha en fin torsdag!
God morgen fra Stavanger Her er formen sterkt stigende ette to uker med diverse plager (man flu) Så med stigende form ble det skikkelig rengjøring i huset på morgenen, litt hjemmekontorering er det også blitt tid til på morgenen her. Så endelig er det kaffe, nyheter og forum og etterhvert frokost. Ha en strålende torsdag
God ettermiddag frå solskinet i Florøida. Her er det berre dataproblem om dagen. I dag er det Teams som herkjer. Kan vi vere i fusjonsprosess med SAS?
God ettermiddag fra Grenland. Siste innspurt på jobb før langfri- 18 dager fri ifra kl 23 i kveld. Reiser med frue og sønn (23) OSL-CPH på lørdag. En bonusnatt på Clarion. Videre til FCO 08.00 søn morra. Bestilte go-light bill til sønn pga "påmeldt" i etterkant. Vi har SAS plus bonus. Er det håp om å få ham mellom oss på rad en? Vi har 1DF alle veier, og det er ledig midtsete på alle flights foreløpig. Må vi spørre i innsjekk, lounge, eller bare sette ham der uten å si noe? Ikke noe stress om han må fly baki altså- men hyggelig å sitte sammen da. Ha en forventningsfull aften
spør pent før avgang om han kan sette seg der etter avgang? selv oppgradering skaper mye mer irritasjon en en hyggelig forespørsel med hint om at han ikke trenger mat men har lyst til å prate med foreldrene sine
God kveld fra Kigali, såpass morsomt her at jeg utsetter hjemreisen helt til i morgen. Egentlig mest fordi 1/3/5A ikke var ledig i kveld men jeg fikk 3A i morgen. Nå er det loungetid hos Radisson BLU, ikke all verden til servering men vi har full konsert på terrassen; Ellers greit å se at supern på hjørnet har bedre utvalg i bobler enn de aller fleste pol i Norge; Ferskvaredisken var også noe som ville fått Meny til å skjemmes