Flott joggetur i gatene i Frankfurt i dag. Sier meg fornøyd med 3:47:07. Mann på +0.1 tonn er egentlig ikke lagd for løping. Fikk til og med en flott medalje, så langt en bra dag, bedre blir den med litt øl utover kvelden. Ha en fin en
Gratulerer med vel gjennomført! 3:26:25 her, må si det var ideelle forhold å løpe under i dag. Skrik ut om du finner et fresh sted og har lyst på litt selskap
Det er vel sånn at Kyiv er den ukrainskspråklige utgaven, Kiev er den russiskspråklige. Nå husker jeg ikke prosenttallet, men det er svært mange med russisk som morsmål i landet (kan det være over 40 %?), dog mistet vel russisk sin status som offisielt språk i landet for noen år siden... Slik den politiske situasjonen er nå, er det nesten slik at man velger side i konflikten/krigen i Øst-Ukraina dersom man skriver Kyiv eller Kiev. Et språklig minefelt dette, føler jeg... @holmen, jeg skal kaste meg over reisebrevet ditt så snart egen reise tillater det. Gleder meg!
Jeg er veldig glad for at du deler og jeg har absolutt vurdert å fly mer BA, men jeg aldri i livet om jeg hadde satt av 7 timer på en flyplass for å få den burgeren der..
Takk Nå var jo ikke burgeren grunnen til at jeg sjekker inn tidlig da. Som jeg skrev skal jeg snart inn i Concorde Room. Det er jo mange historier på forumet om at vi sjekker inn tidlig på FCT for å maksimere denne opplevelsen og dette er jo noe av det samme. Uansett så overnattet jeg på flyplassen i natt og jeg kan jo heller sitte i F loungen enn i resepsjonen på hotellet Å være i London i dag er ikke et alternativ. Har vært der 10 ganger i år så går ikke glipp av noe.
God ettermiddag fra hovedstaden. Her skinner sola og tempen er ikke så aller værst. Nå går det i ymse svada på TV også får man vel snart begynne på en tidlig middag. God søndag ønskes!
Bra jobba den ølen blir fortært horisontalt i senga spanderer en øl på deg i loungen i morgen hvis du tar 11.55 flyet. Prøver å samle en gjeng her inne til Berlin halv i starten av april. Hiv deg med om du er gira!
Har en tjommi som jogget inn på 2.57 og som sutrer på strava at han gikk på en smell og ville bryte underveis. Forskjell på folk
Han jeg reiser med kom inn på 2.34. Meget skuffet, men kan forstå det når målet er sub 2.20 og Persen er 2.23. Forskjell på folk ja
Nå vet jeg ikke om de har en egen hvalrossklasse, men har rett og slett funnet ut at det der gidder jeg ikke å utsette meg selv for. Sliter med å holde farten over på en 10km...
Funderer faktisk litt på halv i Berlin selv, men har ikke tatt beslutning enda og ikke ryddet timeplanen foreløpig heller... Time will show...
Snømåking ble snømåling i kulda... Noe særlig mer enn to centimeter var det neppe, så det ble brukt lett snøskuffe i dag! Og bilene har fått vintersko. Tror jeg må finne meg en liten belønning i dag...
God kveld fra det sørlandske. Nydelig vær i dag, så da var jeg seff på sjøen og trakk teinene. Jammen ble det ikke en "klypetorsk" i dag også Dermed har jeg 7 i kummen
God kveld fra Nordens Paris og den arktiske hovedstaden Igår hadde jeg en jobb i Harstad noe som gjorde at den dagen ble helt opptatt til å reise til og fra + jobbing. Så reinsdyr for første gang da. De ville ikke flytte på seg med det første... Men Harstad ble ankommet og unnagjort på noen timer før det ble en tur tilbake til Nordens Paris. I Tromsø ventet det levering av leiebil også noen kamerater som ville ha med meg på byen og der traff jeg ei jeg ikke hadde sett på 2 år. Men men. Idag er det søndag som har blitt brukt for det meste i sengen ettersom det ble mange timer på byen + et nach. Men nå har vi stilt klokka og Norge er igjen i UTC+1 Det er nok lenge til jeg får EBD men nå satser jeg på EBG innen periodens slutt den 31. August 2020. Har 6 av 45 flyvninger hittil. Men EBS sølv for neste periode skal jeg anskaffe meg med SK4576 den 10. November. Så det er håp og den neste flyvningen min skjer til Fredag: SK4423 Så ha en God søndag uansett hvor hen i verden dere måtte befinne dere