Ikke fridag nei.. noen må holde hjula igang. Rolig, og ingen dagfolk som forstyrrer prosesstyringa. Får hjem å fyre grillen og ta en pils i tretiden .
God morgon frå bakken på Porto! Her er vi snart klar for å fly heim etter ei brillefin langhelg i Portugals nest største by. Når i tillegg ei fem timar mellomlanding på Kastrup er redusert til 50 minutt ved hjelp av "same day flight change" så er det lite å klaga på God andre pinsedag!
God flydag fra London. Her venter alle spent for å se om temp bikker over 30C idag. Har vært en veldig varm bank holiday weekend allerede. Var veldig glad for A/C på rommet siste par netter - og idag blir det retur til Norge for noen få dager på Oslo kontoret før retur til UK
God ettermiddag fra sofakroken. Her hviles apostlenes hester, etter en lengre tur i skog og mark. Møtte på ville dyr også, uten at pulsen gikk i været. Tror jeg kunne blitt vant til søndagsfølelse på en mandag, gitt.
God ettermiddag fra AMS. Finfin tur fra BKK med KLM, og et nytt lite hus i samlingen. Som nå består av hele to(!) små hus. Heldigvis har KLM en app som kan holde styr på hvilke hus jeg har. Sitter i KLM Crown lounge og jobber litt. Kan dessverre ikke kose meg i baren, for det står en bil på OSL. Og jeg skal jo jobbe i morgen. Jaja. Enn så lenge har jeg ledig midtsete i SAS Eco, tviler på at det holder helt til avgang. Ha en fin en!
Lysere og lysere (i 1 mnd fortsatt) når kveldsflyet til BA snart tar av. Vanlig stol, god mat, god champagne og god utsikt oppå gate 11/LHR3 Nesten utrolig at jeg etter all denne tiden og 30+ besøk i samme lounge siste år ikke har møtt @Wiolenze her, i den glatteste første klasse avdelingen rett ved siden av Men @Flymunda har jeg hilst på tidligere i bizzi sonen