Det er mandag…

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av pgaa, 08. des 2025.

1. pgaa

pgaa Bygdetulling

Likes mottatt:
    1,211
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Oslo

Så var vi her igjen, at denne fæle mandagen er her.
    Straks avreise retning jobb, og det som venter en der

Ha en oppegående mandag

Last edited: 08. des 2025
    Berlioz, Calling, Kristian and 8 others like this.
  2. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,259
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Tilbake på jobb i pissregnet- 64timers uke.

Hard julebordsøkt i Oslo unnagjort i helga. Ble en 15-timers kule på lørdag
    Ikke godt det snart er helg:(

Ha en bedre dag

Berlioz, Calling, Kristian and 8 others like this.
  3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,371
    Bonuspoeng:
    183
    «Da e fryktele tidleg» kl0600… Regn, vind, 8 plussgrader og mørkt. Kaffe. Ting snart i vater.

Berlioz, Calling, Kristian and 7 others like this.
  4. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    25,430
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra kontoret.
    Var på en helgetur til Nederland, der jeg egentlig hadde satset på å ta toget frem og tilbake, men der jeg vanligvis kun trenger å ta ett tog på tvers av landet og så et annen tog noen minutter sørover, så var det kluss. Hovedlinjen var stengt, som ledet til togbytte, samt at siste biten var erstattet med buss, men kun delvis fordi bussen kan ikke kjøre over en jernbanebru og neste bru for bil/busstrafikk er langt unna. Gadd ikke å forholde meg til det, sjekket litt leiebil og fant en bil til kun 55 euro! Det er faktisk billigere enn togbillettene... OK, pluss bensin da. Men også masse tid spart. Hjemreisen fra et familieselskap ble smidig, men med en kjøretid på 1t45m og at det begynte en nedtelling til boarding på klokka mi "3 timer til boading" fikk stresset et par familiemedlem som mente at jeg burde har dratt minst to timer siden.
    Returen gikk smidig, selv om det pøsregnet hele turen, fikk puttet bensin i tanken, levert bilen og hadde til og med en drøy halvtime i loungen før jeg begynte å gå til B24. Heldigvis ikke bussgate.

Litt sliten og trøtt etter en full fart helg, men får prøve å kompensere med kaffe :)
    Ha en finfin uke!

Berlioz, Ololsen, Calling and 10 others like this.
  5. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,037
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra FCT, en drøy time her og det er hjemtur. Ryktes om mer reising ila uka men er ivrig på å være hjemme.

Litt krøll på turen over fra LA. Tror vi ble oppgradert fordi det var overbooket i C. Setene virket ikke som de skulle og det var ikke lastet tilstrekkelig med mat så alle kunne velge, i tillegg caviar for bare halve cabinen.

Fikk tilbud om 300€ i komp per passasjer, det ble høflig avslått. Når oppgradering selges fra 1000€ opp til 3500€ så blir det i snaueste laget.

Berlioz, Spielhaug, Ololsen and 11 others like this.
  6. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,055
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag :D
    Etter avbestilling av reisen til Cancun neste år er jeg endelig multimillionær :p:p Jippiii:p

Turer både til Singapore og Cartagena booket for neste år så nå får saldoen bygge seg litt opp:p

IMG_1044.jpeg

Berlioz, Spielhaug, Ololsen and 15 others like this.
  7. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,740
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Heathrow.
    Dagens startet i Manchester med lange køer på T2 med likevel tid til en tur i loungen før BA fraktet meg ned til Heathrow. Nå blir det noen timer her i gullstuen på T5 før BA står for turen over Nordsjøen til Kastrup.
    Dagens siste etappe av hjemturen går med SK fra Kastrup til Gardermoen i kveld.

Savner tiden OSL flyene gikk fra LHR T5 når man kommer med innenriksfly og ser hvor lett og enkelt det er å bytte da (ingen sikkerhetskontroll, kun sjekk av billett og 1 rulletrapp opp så er man i avgangshallen). Så veldig kjekt de gangene man tar en lengre tur på hjemveien og slipper styret med å bytte fra T5 til T3.

Nyt mandagen folkens:)

Berlioz, Spielhaug, Ololsen and 7 others like this.
  8. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,037
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk forresten litt matnpå turen over dammen;

IMG_7425.jpeg IMG_7426.jpeg IMG_7427.jpeg IMG_7428.jpeg

Og hummerravioli på FCT
    IMG_7449.jpeg

Flymunda, Upsaker, Ruby and 13 others like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,530
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hjemmekontoret.
    I dag har det gått slag i slag, helt siden jeg våknet av alarmen på Radisson BLU OSL kl 06.00.

Kona (les: jeg) hadde bestilt rom på BLU siden vi landet etter kl 23 i går. (Litt for langt å kjøre hjem etter midnatt). Det ble booket gjennom SAS Hotels, så hun kunne få litt nivåpoeng mot LTD. Booket billigste rom de hadde, og fikk 6101, som er en fin fin suite(?) i 6. etasje. God plass er nødvendig, når man skal være der i under 6 timer.. :rolleyes:
    Men, vi klaget ikke, og kona tok hjemmekontor på hotellet, mens jeg dro på bortekontoret for ivrig møtevirksomhet.

Så hjem for å hente hunden, og nå er arbeidsdagen straks over.

Snart helg?

Flymunda, Berlioz, Spielhaug and 9 others like this.
  10. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    Enig, hvis man skal bytte fly med et som går til/fra T5. Intern-transport på LHR er ganske svak for en så trafikkert flyplass.

Men ingen steder på Heathrow slår de bra loungene på T3, så for meg som flyr OSL-LHR-OSL veldig ofte er det himmel å være på T3.

T5 har rett og slett temmelig dårlige lounges, uansett status hos BA. Med mindre man har GGL (ala Pandion hos SAS) eller flyr F class.

Speaking of Cathay lounge T3, jeg gikk akkurat inn døren nå. Vanlig søndag flight ble til mandag flight denne gangen.

20251208_171424.jpg

11. Poengrookie

Poengrookie Nytt Medlem

Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Noen har bedre mandager enn andre ser jeg. Jeg stresser over at det er en ny uke og jeg har ikke fått booket tur med CT som går ut 31.12. I tillegg brant det i bygget jeg bor i i dag og både mamma og hunden hennes og skal opereres ila en uke. Jeg regner med alt går bra, men livet er et sirkus av og til. Kontraster! :O Komisk. Og tragisk.

Berlioz, Spielhaug, Ololsen and 3 others like this.
  12. GBL

GBL Nytt Medlem

Likes mottatt:
    436
    Bonuspoeng:
    53
    Så enig Beste Lounge på LHR. Entret Cathay Lounge selv for ti min siden.
    Er vel på samme flight til OSL

tobeornot999, Wiolenze and Ololsen like this.
  13. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    19,726
    Bonuspoeng:
    293

Copy that, AA F og Cathay F (og C) går alt på T5 en høy gang …

og så har vi også Quantas på T3

Ololsen and Wiolenze like this.
  14. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,890
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Oslo. Jeg smalt på dagens luke fra SAS. Det å fly t/r Europa for 15k poeng i C ble for fristende. Da får det heller være at det blir på samme dag - reisebrev på søndag :)

15. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,391
    Bonuspoeng:
    163
    God kveld fra Radisson BLU Hamburg airport hvor jeg som skarve Premium medlem har blitt oppgradert til superiorrom i øverste etajse. Dagen har gått i ett, men i morgen blir det hjemreise og slik det ser ut blir det siste flyreise i år. Og den er det KLM som skal stå for. God mandagskveld.

holmen, Spielhaug, Kristian and 2 others like this.
  16. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,322
    Bonuspoeng:
    293
    Så denne først dagen etter. Hvis du var på BA774 så fløy vi samme maskin :)

GBL liker dette

Del denne siden