Det er lørdag ...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 01. des 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    I verdens vakreste by hadde vi sagt at det er lettskyet pent vær her i Oslobyen ..
    6 grader og skyet ....
    En dag til neste flyvning ....

    God morgen alle ute i den store verden
     
    jgroneng, Kristian and holmen like this.
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,481
    Likes mottatt:
    116,199
    Bonuspoeng:
    350
    God lørdag fra Romerike.
    Regnet har gitt seg, webastoen på bilen putrer og koser seg og snart er det tur til baker’n.
     
  3. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,589
    Likes mottatt:
    7,608
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hovedstaden. Her gjennomføres de siste forberedelsene til dagens julebordstur til Kiel, blandt annet må det pakkes ned et par liter med tonic da de faktisk ikke selger slikt på båten annet enn i baren, og det blir alltid noen GT'er på lugaren.

    Lime dropper jeg, jeg synes det er bedre uten. :)
     
    jgroneng, Kristian and holmen like this.
  4. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    5,221
    Likes mottatt:
    29,359
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå BGO. Alt klart for førjulssydentur til Sydens hovudstad, Gran Canaria.
     
    jgroneng, Kristian, Avixlo and 3 others like this.
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    God lørdag fra 30000 fot over Danmark. Det gledes til 2 uker med sol og varme.
    Var innom baker Samson og fikk et par papirposer så laget vi landganger i gullstua. Prima mat om et par timer.

    Morten vert ombord er trivelig og serviceminded. En bloody mary til å få hodet på plass etter gårsdagens julebord, ledig midtsete og alt er på stell
     
    jgroneng, Kristian, EndreD and 2 others like this.
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,667
    Likes mottatt:
    888,004
    Bonuspoeng:
    293
    Etter å ha tilbrakt en natt på et stort oppgradert businessrom på Radisson Scandinavia har jeg nå forflyttet meg til Scandic Helsfyr.
    Mest praktisk fordi 50 årsfesten holdes like ved ....

    Scandic Helsfyr er NEDTUR!
    Ser ikke ut som de har gjort noe for å freshe det opp etter Rica .... men det verste var: Jeg kom kl. 13 og rommet var klart, men fikk ikke nøkkel før damen hadde fått 150 kr for tidlig innsjekking. Innskjekkingstid er kl 15.....

    Dette har jeg aldri opplevd før, aldri!
    og jeg har hatt noen netter på hotell ..
     
    Chrisbgg, jgroneng, paron and 4 others like this.
  7. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,828
    Likes mottatt:
    9,047
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Nordens Paris
    4 grader og snø ute. Litt lyst på himmelen er det til tross for at mørketiden har begynt.

    1. Desember og julekalendere har begynt å bli besvart. Men må gjøre ferdig eksamen nå, ikke mye igjen!

    Men ha en God lørdag og 1. Desember til alle dere der ute
     
    jgroneng and Kristian like this.
  8. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,308
    Likes mottatt:
    3,208
    Bonuspoeng:
    113
    Opplevde det samme ved Scandic Bodø. 150kroner for sen utsjekk selv om det var halv fult hotell. Er vel nivå 2 der eller noe. Stusselig og smålig av Scandic..
    Noe annet på Marco polo Hong Kong der jeg nå sitter i president suiten på 150 m2 :cool:
    Orginalt rom var kjipeste minste og billigste, så rimelig fornøyd med Black medlemskapet til GHA i dag :)
     
    Kristian and Eddie47 like this.
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,924
    Likes mottatt:
    35,102
    Bonuspoeng:
    293
    Det er sannelig ikke enkelt å være kabinpersonale på sas.

    Nå en time før landing på LPA annonseres det at man kommer gjennom kabinen med vannflasker som kan kjøpes for kr 25 i *begge* klasser, fint å ha mens man venter på bagasjen...

    Jeg måtte spørre om dette...

    Vi sitter i Plus, jeg er EBD.

    «Jeg fikk en vannflaske for 10 minutter siden, skulle jeg betalt for denne?»

    Nææææ, vel, egentlig, hvis du tar den med av flyet...

    Jeg sa til det stakkars mennesket; «Vet egentlig ledelsen i Frösunda» hvilke problemer de gir dere?

    Det er helt vanvittig. Det neste blir vel at vi må kjøpe dopapir når vi må en viss plass.

    Ryanair kunne ikke gjort det bedre.

    En som satt på Plus på raden bak betalte faktisk... jeg hadde blånektet hvis det var meg.
     
    Chrisbgg, sutenai, jgroneng and 7 others like this.
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,821
    Likes mottatt:
    79,686
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra hovedstaden!
    Tidligere i dag skinte faktisk sola..

    Julebord er under oppseiling, og som arrangør er det mye som kan (må) gå galt sånn rett før. Og alt skal alltid skje samtidig.
    Men, vi har nok øl og akevitt, så da er det vel egentlig greit.
    Nå må jeg stryke skjorta, og sørge for at snippkjolen ser presentabel ut!

    Deilig med helg!
     
    jgroneng, Kristian, Eddie47 and 4 others like this.
  11. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    5,221
    Likes mottatt:
    29,359
    Bonuspoeng:
    293
    God laurdag frå kjosbussen til Granka. Det var annonsert før takeoff at vi ikkje skulle kaste ting på kabinbesetninga eller stikke dei med flasker for å påkalle dei. Fleire som har opplevd den instruksen?

    Mange sunnfjordingar om bord...
     
    EndreD, jgroneng, Kristian and 2 others like this.
  12. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,376
    Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    :eek::eek::eek::eek:

    Jeg hadde nok blitt rimelig amper om jeg ble krevd betaling for en flaske vann i Plus.
     
    RoadKing and Eddie47 like this.
  13. Wiolenze

    Wiolenze Fastboende

    Innlegg:
    6,341
    Likes mottatt:
    48,216
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Beverly Hills Hotel i LA.

    Har 2 netter her ifm «julebord» før det blir tilbake til Intercont. Hotellet can være så fint og fancy det bare vil, men når det koster med enn skjorta (og smoking) så forventes det vel at det skal være mulig å lage seg en kopp kaffe på rommet. Men neida.

    Ha en flotters aller første desember folkens. I morgen blir det fyr i staken.

    Edit; ikke noe skryt til hotellet fra fruen heller da det ikke er buffetfrokost, men må bestemme seg på ett tidlig tidspunkt for hva en vil ha. Ventetiden trekker jo også ned.
     
    Last edited: 01. des 2018
  14. Sooninson

    Sooninson Medlem

    Innlegg:
    180
    Likes mottatt:
    422
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Tromsø. Bra start på turen da kapteinen på SK flighten var en gammel venn og jeg byttet sete 1D med plass i cockpit på vei oppover. Nå har vi drukket øl på flere av de mest kjente vertshusene. Herlig stemning i denne byen.
     
    Eddie47, EndreD, holmen and 3 others like this.
  15. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,624
    Likes mottatt:
    20,350
    Bonuspoeng:
    293
    Ettermiddag i Stavanger. Vært en tur på Oljemuseet. Kjekt å ha med kjentmann og guide som har jobbet i olja i nesten 50 år. Nå en liten tur på Cardinalen og her er det nok av øl som ikke er smakt på før ...

    Fremdeles god stemning etter matopplevelsen på Omakase i går. Men nå et det ikke lenge til middag på Re-Naa.
     
    Jorge, Eddie47, EndreD and 2 others like this.

Del denne siden