God morgen fra Beverly Hills Hotel i LA.
Har 2 netter her ifm «julebord» før det blir tilbake til Intercont. Hotellet can være så fint og fancy det bare vil, men når det koster med enn skjorta (og smoking) så forventes det vel at det skal være mulig å lage seg en kopp kaffe på rommet. Men neida.
Ha en flotters aller første desember folkens. I morgen blir det fyr i staken.
Edit; ikke noe skryt til hotellet fra fruen heller da det ikke er buffetfrokost, men må bestemme seg på ett tidlig tidspunkt for hva en vil ha. Ventetiden trekker jo også ned.
Last edited: 01. des 2018