God morgen godtfolk. Dette er en rørende morgen. Første flytur siden januar 2020. Akkurat nå på sete 21 med DY1750 på vei til Malaga sitter vi her med munnbind på Airpods på øra. En dose er tatt, negativ hurtigtest og QR kode er klart Jeg er spent på hvor strengt det er der nede. Men guri så deilig med god sol og varme, mye god mat og drikke Dette blir fantastisk. Forøvrig, helt håpløst med folk som stiller seg opp til å til å boarde flyet når dem sier de med priority er først - så er det ingen av de i kø som er det. Liksom, hva med å bare sitte å vente. håper alle får en fin helg
God tur og håper på ytterligere rapport @Sikiduck Regnfull lørdag i Trøndelag. Her blir det IKEA runde på vegne av bedriften og dertil montering. Har hyra inn jr som ekstrahjelp (harde forhandlinger rundt timelønn i går) så det skulle jo gå greit
Mornings fra Aker brygge. Ter venter nesoddbåten og så blir det en runde i follo før det blir retur til Asker God bedring til alle fra sumo ☺️
Kan jeg se på pad? Og når svaret var nei: Jeg kjeder meg. Hva skjedde med gode gamle "spikke barkebåt"?
God føremiddag frå Sunnfjord. Her er det austlandsveir, men skal bli betre til veka. Men vi tåler litt regn når vi har fått poeng frå både Trumf og internettsamvirkelaget til SAS. God tur @Sikiduck. Sist vi fauk DY til Syden vart det meldt over høgtalaranlegget at vi ikkje skulle «kaste søppel på kabinpersonalet for å påkalle deres oppmerksomhet».
God helgemorgon frå Aust-Finnmark! Her er det langt mellom flyreisane, men desto kortare mellom kvar gong ønsket om å reisa langt vekk dukkar opp. Diverre ser det ut til at draumedestinasjonen New Zealand må venta til laaaangt uti 2022, ifølgje NRK... Vel-vel, pandionkatten har patruljert ute- og inneområde. Loungeverten skal etter kvart ut i det fri, det er jo tosifra der ute! Sommaren vil ingen ende ta! Ha ein fin-fin laurdag, folkens
God morgen fra legevakten! Takker for en meget artig aften! Ting går i retur til den vanlige normalen! Må vi fortsette med disse tradisjonen så lenge vi kan! Kommer ny pandemi i 2024. Så det store spørsmålet. Er jeg edru? Ja det må vi da si eller hva sier folket ifra sammenkomsten igår? Kaffe, redbull, te og annet koffein innholdende går på høyt gir. God helg
Joda.. hvis du her Telenor T-WE så kan de velge hva som vil strømmes, hvis de da er mer enn en så blir det etter noen runder krangling og grining, selv om de i utgangspunktet var enig om å velge hver sin gang …
God formiddag fra Oslo, og takk for i går til alle som var på Sumo, en super aften med en hyggelig gjeng
Det er blitt lørdag! Frokost ble inntatt med hyggelig selskap, og nå skal jeg pakke (snipp)sekken, gå over jernbanesporene, og ta bussen til hytten. Har fått sms med beskjed om innsjekk og setevalg, så nå får vi se om det er blokkert sete ved siden av meg eller ikke. Ha en finfin lørdag!
Her fortsetter vakten til 19.00. Der vi overlever på følgende: Kaffe, sommervibber og te. Våken og klar for action, med forbehold om teksten på den ene av de hvite koppene
Solkysten lørdag ettermiddag .. Her i by’n handler det meste om sex, fyll og dop .. og i morgen skal festguttene ut i krigen mot Sandefjord og jeg skal ikke flagge!