God onsdag frå austlandsveiret i Florøida. Vår herre skal vaske Vestlandet til jul, og då må ein finne fram støvlane. T-0 til lutefisk på Hjørnevikbua.
God formiddag fra verdensmetropolen Oslo Dagen har gått til møte, så enda ett møte, og snart møte igjen.. Tar det aldri slutt? Går mot helg heldigvis.. Ha en bedre dag med eller uten møter..
Onsdag ja og T-9 til juleferie som skal bli deilig. Har ellers booket om et par netter til Scandic på 3x poeng idag. Imorgen er det visst trippel T så kanskje skal en foreta et Meny Raid før jul.
Jet-lag onsdag her etter ankomst fra Florida i går. Alle sov faktisk gjennom hele natta, men likevel er hodet tungt og kroppen treig. Får bli noen ekstra kopper kaffe så ordner det seg Vi var i Naples denne gangen, og det kan sterkt anbefales! Særlig for barnefamilier. Mye mindre trafikk og folk, flott natur og helt fantastiske strender. Aldri mer østkysten av Florida for vår del. Første gang i SAS premium på long haul for oss. Ingen høydare synes jeg. Veldig slitt kabin og elendig catering. Crew var faktisk ganske hyggelig da.
God ettermiddag fra hovedstaden. Møte frem til lunsj, og nå er det "møte" på kafe med god kollega. Merker at det snart er jul! Må nok en tur på kontoret etterpå. Kanskje. Ha en fin en!
God ettermiddag fra Tel Aviv. CDG suger løk, 70 minutter fra flyplasshotell på T3 til jeg var på gate på T2E. AF leverte greit, 1A med ekstra plass var verdt innsatsen. Men blir nok å booke om returen, orker nok ikke CDG en gang til i år. Immigrasjon var kaotisk, hadde booket «VIP» service og ble møtt ved flydøra og guidet gjennom alt og helt ut til bilen som stod klar. Håper «The Vista» har holdt av rom til meg. Sete og mat på flyturen;
«Morn» fra vest. Hodet og kroppen er tungt, og det er dessverre ikke jetlag. Spørs om «flunså» har meldt sin ankomst… verken Nyquil eller paracet funker, så det kan ikke være manflu heller. Og i tillegg var jeg for sen med å knabbe 2 biz seter til Karibien neste år, men det går kanskje ikke å oppgradere en allerede bestilt eco reise allikevel? Have a better one!
The Vista har egen lounge i 17etasje, Hilton har sin i 12te. OK lounge, fin utsikt og god plass. Merkelig matoppsett, null kjøttprodukter for tiden; Sprekt på drikkefronten, blir å stå over for min del siden jeg går rett på nattjobbing
Kan anbefale Sheraton CDG neste gang, hvis det skulle bli noen neste gang. Altså, Sheraton er gammelt og slitent og dyrt, men det ligger på i T2 så gangavstand til Air France terminaler.
Ferien er nesten over, klm står for tur, og det er jo en del av ferien det og! Bagasjen vår får seg et par dager ekstra på et fryselager... Imponert over at jeg måtte på «5*» hotell for den opplevelsen. Fortsatt god onsdag, plutselig er det torsdag!
God kveld fra Køben. Kan anbefale Restaurant Gabrielle. Fransk bistro omtalt i Guiden. Bor på Scandic Copenhagen. Ble oppgradert til Suite. Booket med 3 x True Friend opptjening (9P/NOK) noen som gir rolige 11.750 ebp/natt.