Dere med Amex platinum, hvordan bruker dere kortet for at årsavgiften skal være verdt det?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av memzo94, 29. juli 2025.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. memzo94

memzo94 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Dere med Amex platinum, hvordan bruker dere kortet for at årsavgiften skal være verdt det?

Vurderer å bestille kortet siden jeg har planer om å reise å reise til Asia i midten november og starten av april. Samtidig har jeg planer om å gi ekstra kortet til foreldrene foreldrene mine siden de skal på en lengere tur i mai.

Dining by Amex kan virke interessant, men ikke super viktig. Er det noen ulemper med å bli medlem så sent på året?

Reiser innimellom på jobbreiser når det trengs, men ikke noe som er forventet så det kommer litt tilfeldig. I år har jeg reist 3 ganger med jobb og andre år mer eller mindre.

Har DnB saga i dag, så bruker også dette kortet til å samle eurobonus.

Hvordan vil dere brukt kortet for å få årsavgiften til å være verdt det?

tobeornot999 liker dette
  2. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    11,055
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis du ikke klarer å finne ett svar selv på om årsavgiften er verdt det for deg og ditt bruk så er det kanskje ikke riktig kort for deg.

Om det er kun for lounge på de to turene dine så har du allerede lounge inkludert i saga mastercard… eller du kan betale deg inn for 300 kr…..

Men du har stilt nesten det samme spørsmålet i forrige tråd du lagde. Hold deg til en tråd:)

AirMags, kiev, RoadKing and 5 others like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden