CT høsten 2018

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Larskp86, 28. aug 2018.

1. Larskp86

Larskp86 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    64
    Bonuspoeng:
    18
    hei dere som har mye mer erfaring med CT enn meg. Planlegger solotur med bruk av en CT innen utgangen av året, fortrinnsvis i tidsrommet medio november til medio desember, og ca 8-10 dagers total varighet. Ønsker selvsagt å reise i biz. Reisemål er ikke så viktig, men har mest lyst til østlige Asia.

Noen tips til bra reisemål/reiserute om en skal reise alene? Til hvilke(n) destinasjon er det erfaringsmessig enklest å få booket bonustur?

Jeg har nok poeng, men reist relativt lite tidligere så det som kan være kjedelig valg for enkelte av dere kan være helt fint for meg.

Lars

watchaddicted liker dette
  2. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Foreslår at du leser denne tråden.

https://insideflyer.no/forums/threads/sas-amex-companion-ticket-ct-q-a.2844/page-245#post-217523

Og leser generelt litt mer om destinasjoner her inne på forum. Det er stor forskjell på forskjellige reisemål i SørØst Asia. Så selv om det kanskje er reisen som er viktig er det greit å komme fram til et sted der du vil trives også?

Ellers er tråden over et lurt sted å stille alle de kloke spørsmålene du får, etter å ha lest noen hundre innlegg.

Lykke til.

Larskp86 and RoadKing like this.
  3. watchaddicted

watchaddicted Reisende fant

Likes mottatt:
    4,055
    Bonuspoeng:
    113
    Som forrige taler nevner er det plenty av god info på dette forumet. Når det er sagt har jeg et forslag til deg og det er at du kjører en open jaw. For eks. kan du starte med Tokyo (NRT el. HND) som er en utrolig kul by, reis gjerne litt rundt i landet med Shinkansen, flott opplevelse. Deretter reiser du til Bangkok (BKK) på egen billett og tar returen på CT derfra. Da kan du for eks. fly ANA (NH) til Tokyo og EVA (BR) fra Bangkok. BR flyr egentlig ikke fra BKK, men har en Fifth Freedom mellomlanding der. EVA er kanskje en av de aller best biz-class du kan reise med sammen med Singapore Airlines (SQ) og når vi er inne på Singapore så er det også en by verdt å besøke! Kanskje du kan kjøre en 24 timers mellomlanding der på vei tilbake til fjellapelandet og på den måten få besøkt tre land på samme tur samt prøvd ut SQ sin fantastiske biz:):cool:

Del denne siden