Bytte flytid??

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av jtmath, 01. nov 2016.

1. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Vi har bestilt oss en CT med Thai og Singapore Air i Jan-17. så det jeg lurer på da om det går an og få byttet flytiden fra kl 1900 til kl 1400 Mnl-Sin på flyplassen eller ringe flyselskapet dagen før når vi er i Manila?? For CT så er det jo 24 timer regelen ved stoppover,så tenkte da at vis jeg fikk hotelet ( The Peninsula) til og ringe de for meg dagen før eller noe? Noen erfaringer her folkens? noen tips?

2. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    44,053
    Bonuspoeng:
    293
    Bytte etter utreise er i det minste "no-go" om du prøver via TLL. Om det går på flyplassen avhenger vel av hvem du møter stor sett, og om det er ledige seter så klart. Hvorfor ikke prøve å bytte via TLL allerede nå? Eller går det ikke å endre nå fordi planlagt reise er innafor 24timers stop-over, mens ønsket reise ikke er det?

3. jtmath

jtmath Senior Medlem

Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Vi skal ha en natt i SIN før vi reiser hjemover igjen,så derfor så fikk jeg ikke booket noe fly før pga 24 timer regelen. Så da tenkte jeg skulle prøve meg der nede da for og få noen timer ekstra i SIN :)

4. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,700
    Bonuspoeng:
    113
    Da jeg fløy First med Cathay var første leg i Business. Kom litt før på flyplassen, og de spurte om jeg ville ta et tidligere fly. Så Check-in har endel makt, faren er jo at en kan bli strandet noen timer i lounge, og i MNL er det vel ikke det helt store kanskje? Tviler på at du vil få noe endring av billettkontoret, siden de følger slavisk reglene, mens check-in er mer personavhengig.

Edvard liker dette

Del denne siden