God morgen fra nordøst i Brasil, her har det regnet og blåst i de tidlige små timer og temperaturen sank til rundt 24 grader. Nå er solen på vei og håper på tørke når vi skal ut på guidet tur i Olinda. Ser at solkysten viser seg fra sin beste side og at verdens vakreste by hadde Norges høyeste temperatur i går … godt for dem det. Regner med at dette blir en flott dag …
Snakkes om et halvt døgn. Over og ut. Jo, forresten, en stor takk til @bighc som hjalp til å finne denne turen.
God onsdag frå Sunnfjord. Eg kjenner fornufta begynner å vinne. Det er aldri ei god kjensle. Eg VIL til "Indre Sogn" i helga (med flyplasskode EWR), men det går nok mot at eg kansellerer billettane. Eg har tusen ting som skulle vore gjort heime. Folket må gjerne overtale meg til å reise...
Mulig jeg misforstår helt, flyplasskoden i indere Sogn er SOG .. men så er jo ikke jeg helt lokalkjent
SAS er vel ikke i posisjon til å håpe på billige leasing avtaler, dessverre. Selskapet som leaser ut skal jo tjene penger, og vil nok også se på soliditeten til leasingtageren når renten fastsettes. Har jo vært skrevet endel om hvor grusom rente SAS fikk på mellomfinansieringen sin nylig også, til en (viss) sammenligning.
Ok, kanskje ikke billige leasingavtaler, men billigere enn nå? Ellers ville vel det ikke vært vits i å gjøre disse krumspringene? God ettermiddag, forresten. Fridagen der en skulle få gjort så mye, endte på sofaen med paracet i koppen og flere timer uskedulert soving. Ha en bedre en!
Det blir som å kjøpe noe på avbetaling: det er mye dyrere totalt sett, men man slipper å betale alt på en gang. Og SAS trenger sårt likviditeten de da skaffer seg.
God kveld fra hovedstaden. Etter noen arbeidsdager på Solkysten, hvor @Eddie47 hadde latt solen være igjen til oss når han dro utenlands, er man vel hjemme igjen i sofaen. Effektive og gode dager vestpå, så selvom dagene ble lange fikk vi gjort mer enn planlagt og det er alltid fint. I morgen er det strategisamling, men deretter er det straks helg igjen heldigvis... Nyt lillelørdag folkens
Då vart det dessverre ingen tur til "Indre Sogn" (EWR) i denne omgang. Kjedelig, men når eg både har det travelt og kvaliteten på hotell i prisklassen "ikkje-ukristleg" er som no so er eg redd eg gjorde det rette. Men faen so surt.
Du får ta en singeltur til Walaker Hotell i Indre Sogn, der er prisene også «ukristelig» og kvaliteten bra, til gjengjeld får du middag og gamle historier av sjefen sjølv!
Det fristar, men det vert nok eit forsøk på personlig rekord i vedkutting, ugrasluking, garasjerydding, husvask og søppelkøyring.