Hei, Har med hjelp fått ordnet følgende reise til meg og fruen Stavanger - Oslo Gardermoen Scandinavian Airlines SK 4022 / 04SEP 13:30 14:20 12:50 I / Refreshments Confirmed 00:50 Oslo Gardermoen - London Heathrow Scandinavian Airlines SK 809 / 04SEP 15:05 16:25 14:25 I / Meal (Non-Specific) Confirmed 02:20 London Heathrow - Nairobi NBO Kenya Airways KQ 101 / 04SEP 18:25 05:00 Terminal 4 Meal (Non-Specific) O / Confirmed 08:35 Nairobi NBO - Mahe Island Kenya Airways KQ 250 / 05SEP 12:30 16:45 Terminal 1A Meal (Non-Specific) O / Confirmed 03:15 Retur: Mahe Island - Nairobi NBO Kenya Airways KQ 259 / 08SEP 03:15 05:25 Terminal I Meal (Non-Specific) O / Confirmed 03:10 Nairobi NBO - Amsterdam Kenya Airways KQ 116 / 08SEP 08:40 16:40 Terminal 1A Meal (Non-Specific) I / Confirmed 09:00 Amsterdam - Oslo Gardermoen Scandinavian Airlines SK 828 / 08SEP 19:05 20:55 18:20 Meal (Non-Specific) I / Confirmed 01:50 Oslo Gardermoen - Stavanger Scandinavian Airlines SK 4051 / 08SEP 21:50 22:45 21:10 I / Refreshment 00:55 På grunn av barnevaktproblematikk var det ikke lenger reise vi kunne legge ut på en dette. Ser greitt ut med unntak av ventetiden i Nairobo som med fordel kunne vært kortet ned men her har jeg ikkke funnet alternativer. Poengene går ut nå i desember så jeg får vel ikke gjort endringer etter dette. Noen som har noen gode tips til anbefalte endringer på fly, setevalg, loungetips, hotell eller andre ting tas det imot med stor takknemlighet. Hotell ikke bestilt ennda, det blir bare to netter. Vi er matvrak så liker egentlig all inclusive for å slippe å sjekke priser og bare kose oss. Men med to netter er det ikke så nøye kanskje, men det noe med det å kose seg ekstra når alt allerede er betalt.
Bodde et par netter på Constance Ephelia, fint men relativt kostbart. Vi hadde bare frokost inkludert, men de tilbyr all inc. Frokosten var absolutt ikke noe å klage på. Mener dog, at selv om det er all inc, så forstod jeg det som om at ikke alt var inc likevel.
Det så jo fint ut, skal kikke nærmere på det. Takk for tips. Tror endel plasser har det litt dyrere vin og Champ som ikke blir dekket av all inc om en ønsker disse. Tror du det er en fordel å holde seg på hovedøyen med tanke på vårt korte opphold og ankomst 1645?
Eg har nettopp hatt eit fantastisk opphald på Savoy Seychelles. Nydeling hotell rett ved stranda på Beau Vallon, men dyrt om du skal ha all inclusive. Eg kjøpte mat ved sidan av bookingen, og trur ikkje det var noko dyrare enn å ha all inclusive. Det er brukbare restaurantar og på nabohotellet. Når det gjeld loungar so er det vel Plaza Premium på LHR som gjeld. Bra på mat, svak på drikke. På NBO anbefalar eg Pride-loungen. Når du er komen gjennom sikkerheitskontrollen for transitpassasjerar tek du til venstre og føl skiltinga mot gate 20 (ca). Du har heisen opp til loungen på høgre handa når du er komen nesten i enden av korridoren. Omlag ved gatane 19, 20, 21 (hugsar ikkje eksakt). Det er ikkje veldig godt skilta til den loungen, men dei hadde noko greier rett utanfor heisen som syner vegen opp. Fin lounge med bra ølutval, bemanna bar og bemanna matlagingsstasjon (omelett om morgonen, shawarma elles). Du kan og vitje Simba-loungen. Her er det skilta rett etter nemnde sikkerheitskontroll, og du finn enkelt fram. Denne er brukandes på drikke (sjølvbetjent), men ikkje noko særleg på mat. Super lounge for traktor-sjåing, om slikt interesserer dei nygifte. Eg ser du har same fly som eg hadde frå SEZ. Her har dei faktisk ein open lounge på denne tida av døgnet. Opp trappa ved tax free-butikken. Men her var det berre alkoholfri drikke som vart servert. Mogleg dei hadde litt enkel snacks òg, men det stod eg over.
Savoy så jo også veldig fint ut, sunnfjordingen. Ser ut til å være 1500kr ekstra for halvpensjon, ikke så værst pris. Ingen fullpensjonsvalg. Tuusen takk for loungetips, høyt verdsatt, takker og bukker
Ikkje verst pris nei, men det kostar omlag like mykje å betale på hotellet. Nabohotellet er og ganske bra, og har bra indisk restaurant (åt geit) og ein brukbar sushirestaurant, som rett nok var i dyraste laget. Og om shawarmakokken spør om du vil ha hot/spicy shawarma so må du vere budd på at den er ganske so sterk