Bruke opp cashpoints som utløper

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Upsaker, 22. des 2016.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,291
    Bonuspoeng:
    293
    Hei!

Jeg er sikkert ikke alene om å ha cashpoints som utløper ved nyttår og tenkte det kunne være kjekt med en tråd om tips og triks for å få brukt de opp før de havner i sluket.

Jeg vurderer å bruke mine på en posisjoneringsflight til Stockholm i mai, men skulle helst funnet noe før jeg er i en ny opptjeningsperiode hos SAS. Har ingen bookede turer på starten av året og man kan vel ikke kjøpe gavekort med de?

Er det noen som har kommet over noe i rewardshopen som er fornuftig?

2. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,398
    Bonuspoeng:
    183
    Kan man ikke bestille til andre? Isåfall er jo "du får x%" ved å bestille gjennom meg en fair deal!

3. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,291
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan man, så hvis noen vil ha spare litt penger på en billett er det bare å ta kontakt ;)

4. veeegard

veeegard Veteran

Likes mottatt:
    9,398
    Bonuspoeng:
    183
    Er det ikke innafor å legge ut en post da? Den som reiser opptjener jo eventuelle fordeler selv, til en billigere penge :)
    Selv har jeg alt for mye poeng selv....

5. Snabelfaen

Snabelfaen EBG Lærling :)

Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Så på Julekalenderen at du fikk 400 Cashpoints hvis du kjøpte ett gavekort fra dem, vet ikke om det går an å kjøpe det gavekortet med cashpoints? i såfall har du brukt dem godt :)

6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    24,291
    Bonuspoeng:
    293
    Det går desverre ikke, ikke med amex engang. Man kommer rett til en bankid-portal med valget mellom Visa og MC

Del denne siden