Jeg vurderer å booke 2 stk companion tickets + 1 vanlig poeng billett i Biz til Thailand neste vår. Jeg vet at Thai kun legger ut 2 business billetter om gangen, men har lest at de legger ut flere "automatisk" etter at noen booker 2 billetter (forutsatt at det er ledig kapasitet selvsagt). Noen som har erfaring med dette? Hvor lang tid tok det før nye billetter ble releaset ? Vi skal reise 2 voksne + 1 barn, men venter barn nr 2 i slutten av året, så jeg får ikke lagt på denne infant på bonusbilletten når jeg booker (skal booke den som vanlig bonusbillett, ikke CT). Noen som har erfaring med å få lagt på infant etter booking har funnet sted? Jeg mener å huske at Thai ikke lar deg legge til infant før barnet er født, og en får ikke lagt på etterpå. Eneste løsningen blir da å kansellere bookingen og booke den på ny med en gang. Noen som har gjort dette? Er det en bulletproof strategi? Kan de i Tallinn kansellere og booke samme billett med en gang? All erfaring mottas med takk!
Infant (under to år) trenger ikke eget sete og koster da heller ingenting. Så du trenger ikke bestille egen bonus billett for barnet. Jeg vil tro de kan legge til infant i ettertid uten alt for mye om og men. Det kan du sikkert spørre om når du booker de første billettene.
Har opplevd både på TG-F(747 BKK-MUC) og TG-C kjem opp med nye seter etter booking, men eg husker ikkje om det var 10 minutter eller dagen etter. Men då var det kun eit sete booka frå før i F
Ja det kan de, men det sekundet de kansellerer den opprinnelige billetten, så trekkes som regel awardsetene tilbake. De kan iblant dukke opp igjen rimelig raskt, men det kan også ta noen dager eller de dukker ikke opp igjen i det hele tatt. Men hør med Tallin om hvordan de pleier å håndtere slike saker.
2 voksne og 1 barn på 2 CT og bonus utenom? forsto ikke helt den, men det er gjerne bare meg. vi dro til usa i fjor med sas ringte tallin og booka alt på en gang. 2 voksne og 2 barn i tillegg hadde vi 1 infant på vei som jeg skulle booke senere. (vanskelig å oppgi fødselsdato før han var født) brukte da 1 CT og halv pris på barna. ringte tilbake når infant var født og denne ble lagt direkte inn i bookingen. husk at barnet må bookes med en voksen, og ikke alene.