Booke F til Tokyo med poeng og CT.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av aryx, 07. mars 2016.

1. Robamu

Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde jo lyst til å teste Thai F hjem fra bangkok. Satser på at jeg LH F FRA-ICN.
    Men da er det greit å vite alternativene :) Takk fo opplysningen!

2. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,700
    Bonuspoeng:
    113
    TG First experience fra BKK er veldig bra. For maks uttelling kan en legge inn noen timer transitstop i byen slik at en får oppleve hele First check-in helt fra skranken og inn. Det er verdt det om en ikke har prøvd det før. Du kan stikke innom F-checkin og be dem oppbevare carry-on for deg til du kommer tilbake.
    Spesielt det å kjøre bil gjennom business-loungen er passe arrogant, og river kanskje ørlite i jantelovsnordmannen. Hadde med en kollega som fløy LX C, med, og han ble pinlig berørt over gullstolfølelsen :D

Baldrick, Robamu and RoadKing like this.
  3. Robamu

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg tenker å legge inn en/et par overnattinger I Bangkok i forkant. F er ledig hjem til Europa på mine datoer, så ja jeg regner med jeg skal få opplevele dette om 9 mnd :D:D

RoadKing liker dette
  4. aryx

aryx Medlem

Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Hvor flyr du til da? Er det nattflygning i F du satser på fra BKK? Jeg prøvde å unngå nattflygninger når jeg søkte etter billetter.

5. Robamu

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    ja da blir det nattflyging fra BKK til Munchen. Men er ennå lenge til jeg skal reise, og er åpen for en dagflygning om det skulle åpne seg :)
    Det kan se ut som de holder igjen avganger med A380 så langt frem i tid.. Vet ikke hvor tidlig Thai slipper disse billettene?

6. bighc

bighc Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,655
    Bonuspoeng:
    113
    De åpnes sporadisk. Satt expertflyer alert på A380 F til CDG, og fikk treff rimelig kjapt på min ønsket dato i juli. Så den er i boks for vår del.

Del denne siden