Jeg hadde jo lyst til å teste Thai F hjem fra bangkok. Satser på at jeg LH F FRA-ICN. Men da er det greit å vite alternativene Takk fo opplysningen!
TG First experience fra BKK er veldig bra. For maks uttelling kan en legge inn noen timer transitstop i byen slik at en får oppleve hele First check-in helt fra skranken og inn. Det er verdt det om en ikke har prøvd det før. Du kan stikke innom F-checkin og be dem oppbevare carry-on for deg til du kommer tilbake. Spesielt det å kjøre bil gjennom business-loungen er passe arrogant, og river kanskje ørlite i jantelovsnordmannen. Hadde med en kollega som fløy LX C, med, og han ble pinlig berørt over gullstolfølelsen
Jeg tenker å legge inn en/et par overnattinger I Bangkok i forkant. F er ledig hjem til Europa på mine datoer, så ja jeg regner med jeg skal få opplevele dette om 9 mnd
Hvor flyr du til da? Er det nattflygning i F du satser på fra BKK? Jeg prøvde å unngå nattflygninger når jeg søkte etter billetter.
ja da blir det nattflyging fra BKK til Munchen. Men er ennå lenge til jeg skal reise, og er åpen for en dagflygning om det skulle åpne seg Det kan se ut som de holder igjen avganger med A380 så langt frem i tid.. Vet ikke hvor tidlig Thai slipper disse billettene?
De åpnes sporadisk. Satt expertflyer alert på A380 F til CDG, og fikk treff rimelig kjapt på min ønsket dato i juli. Så den er i boks for vår del.