Nå var det også en metadiskusjon over her på hvor mange brukere som registrerer seg, henter innspill til features (iblant til betalte tjenester) og brått forsvinner, uten å bidra mer eller gi "noe tilbake".
Mye av det som er bra med forumet her, er åpen kunnskapsdeling om søkemuligheter, triks (som VIE-trikset i gamle dager), gode tips når det har vært feilprising på billetter eller uventet mye tilgjengelighet. Jeg synes det bærer preg av å være noe kollektivt over det hele, og liker ikke når det spennes ben på.
Kroneksempel er BonusSøk.no; der ble det opprettet en tråd av utvikleren, det kom gode innspill som ble kjemperaskt implementert i den betalte tjenesten. Brått forsvant trådstarter etter . Nettsidens endringslogg sier at det har kommet ukentlige (eller hyppigere) oppdateringer. Trådstarter var aktiv i tre uker, ble helt stille og tok en fire-måneders pause til april i år, hvor det ble postet litt mer reklame for egen app, og etter det har det vært stille igjen.
Eller sånn som under - en svært spesifikk app som ikke har sett nevneverdig endringer. De foregående innleggene fra trådstarter var tre år gamle, så kom det litt egenreklame, og så ble det stille igjen.
Jeg mener det er helt legitimt å stille spørsmål ved dette, og synes ikke alt trenger å jubles frem. Men nå er jeg ferdig med å sutre, nå skal jeg lete etter bonusbilletter og se om jeg finner noen ålreite ting å bruke poeng på.
View attachment 181644
Vis alt...