Hei folkens, tenkte å skrive en liten trip report i dag ned til Catania fra Stavanger. Skulle egentlig flydd til København 10:20 i dag men som ofte hos SAS så kom meldingen om at første fly er kansellert og ombooking måtte til. Ruten ble endret fra SVG-CPH-CTA til SVG-OSL-FRA-CTA og da ble det Lufthansa og SAS. Bilder kommer etterhvert følg med.
Rolig morgen her på Sola flyplass i dag. Raskt gjennom fasttrack kontrollen selv om det var en del kø foran oss.
Etter en 40min tur over fjellene landet vi før tiden i Oslo. Trodde vi skulle bruke OSL loungen nå men neida, inn til SAS skal dere enn så lenge sier damen i skranken. Utvalget av mat 2 av 5 stjerner, drikke er det masse av som vanlig men men ingen alkohol på morgenen, vi satser på noe bedre på flyet (håper jeg). Følg med videre.
Hei igjen, ble en lang reise i dag og en kort middag på hotellet. Kommer litt mer detaljert info om første inntrykk av Catania og sørøst kysten i morgen. Håper bildene er bra så langt.
Hei igjen folkens, det ble litt travelt her nede med å skrive om hvor vi var og hvor vi bodde men jeg skal skrive litt etterhvert. Etter 5 dager i Catania og 2-3 dager med noe sol er vi ferdige med denne turen og er på vei hjem til Norge. Legger noen bilder fra flyturen nå opp fra Catania til København. Flyet i dag 148 pax og mer enn god nok plass her framme i kabinen. Det blir servert varm mat ombord og drikke så mye du ønsker. Ingen tilbud om champagne , tipper alt ble tatt på vei ned i dag. Legger også til noen bilder fra i går fra restauranten hvor vi bodde.
Hei folkens, ville spør dere om noen vet om jeg kan kreve poeng av SAS siden de kansellerte utreisen vår med dem og vi måtte fly lufthansa på vei ned? Reisen ble betalt med penger. Jeg tenker her tapte vi grunnpoeng til statusopptjening.
ser ut som en veldig hyggelig tur dette men jeg ser da den vanlige sure Cavaen i kjølen på bildene? Mimosa?
Har opplevd et par ganger at de ikke tilbyr Champagne uoppfordret. Da har jeg bedt om det og da åpner de en flaske umiddelbart.